L *Labambie Forumet er livet 25 Mar 2011 #1 Evt. krydder? Snakker da om den amerikanske varianten, skikkelig bbq-saus. Jeg ELSKER det, tror jeg kunne spist det til nesten alt! [:D]
Evt. krydder? Snakker da om den amerikanske varianten, skikkelig bbq-saus. Jeg ELSKER det, tror jeg kunne spist det til nesten alt! [:D]
B Bruker662dan Elsker forumet 25 Mar 2011 #4 En ordentlig god hjemmelaga barbecue saus er skikkelig nammenam ja [:D] tror jeg får koke en saus til uka ja...
En ordentlig god hjemmelaga barbecue saus er skikkelig nammenam ja [:D] tror jeg får koke en saus til uka ja...
MICAmor Forumet er livet VIP 25 Mar 2011 #5 [:D]JA!!!!!!!!!! [:-]Fungerer utmerket som dipp til potetgull og popcorn....[8D][:D]
B Bare Kari Forumet er livet 25 Mar 2011 #6 Liker ingenting av sånne tilleggssauser og dipper og dressing og ræl..[8D]
Vesten Forumet er livet 25 Mar 2011 #7 Neiii ÆSJ smaker røyk[:'(] (hvis det er den typen du mener) liker jack daniels-sausen på tigi fridays da---
Neiii ÆSJ smaker røyk[:'(] (hvis det er den typen du mener) liker jack daniels-sausen på tigi fridays da---