Liker du noe rart?

*LillMi*

Gift med forumet
Liker du noe mat som du vet mange andre ikke liker?

Jeg liker e.eks. lungemos og blodpudding;)

Brødskive med agurk og majones :P Mange som syns det virker ekkelt, enda de ikke engang har smakt det.

Jeg er veldig glad i lungemos! Namnam! Det er heldigvis guttungen også <3

Ellers liker jeg veldig godt stekt silderogn og sildemelke! Det er det visst ikke så mange andre som gjør 

Maanda skrev:
Brødskive med agurk og majones :P Mange som syns det virker ekkelt, enda de ikke engang har smakt det.

Suragurk eller slangeagurk???

EFM skrev:
Jeg liker fisk  

Fisk er jo supergodt!!!:D

EFM skrev:
Det er også veldig godt med Nugatti på vafler faktisk : p

Og på pannekaker, nammmmm!

Hmm, tror egentlig ikke det. Liker mye mer enn typen og noen venner, men det er ikke "rare" ting. Er ting som reker, kreps, rødbeter, nepe, makrell i tomat, sylteagurt osv.

Jeg liker det meste av middagen min UTEN saus ;)

*LillMi* skrev:

Maanda skrev:

Suragurk eller slangeagurk???

Slangeagurk.. Tar gjerne litt salt og pepper på også. NAM NAM

*LillMi* skrev:

EFM skrev:
Jeg liker fisk  

I know. Synes det er såååå godt, men mannen min klarer ikke lukta en gang så spiser det aldri 

EFM skrev:

*LillMi* skrev:

EFM skrev:
Jeg liker fisk  

I know. Synes det er såååå godt, men mannen min klarer ikke lukta en gang så spiser det aldri 

Samme greia her, så jeg spiser fisk hver gang han er ute av huset:P Har gått å drømt om stekt laks i flere uker nå tror jeg, åh...

Maanda skrev:

Brødskiver med tomat, majones, salt og pepper på er og veldig godt!!

mannen min har sennep på pizzaen :P ellers så er jeg ganske kresen på "rar" mat :p men jeg har smakt på værtestikler. det var ikke så ille, men vannvittig surt. Likte det ikke, men brakk meg heller liksom :P

Egg med kaviar synes folk er sært.

Og at jeg tar egg på lompe. 

Eg elsker reker og krabbe. Med en "dressing" laget av rømme, majones, salt, olje, hvitløk og dill.
Jeg syns avocado er best med litt salt og pepper på.
Også syns jeg bacongull (den snacksen som er laget av gris) er best med rømme på.

Jo, også at det er best å ha sennep under skinka på knekkebrødet.

Jeg har alltid fått høre at jeg er veldig kresen, men har funnet ut at jeg liker en del ting som ikke alle andre nødvendigvis liker. Som lever, ertestuing og ostepop. 

Ellers er jo fisk en normal ting å like, jeg elsker fisk! Det vil si, frem til jeg ble gravid... Nå takler jeg ikke smaken 

Back
Topp