Liker du køppkejks? (cup cakes)

*Labambie

Forumet er livet
Er vi flere som ikke liker det? De er fine å se på, men de fleste av de er altfor kvalme (min mening). Jo mer som skal stappes i deigen og på toppen jo verre blir det. 

Nesten så jeg savner sånne gammeldagse hvite muffinser uten noe som helst på. I beste fall, litt melisglasur bare. 

Stortsett ikke nei..har vel enda til gode å finne en som ikke er kvalmende!

Vanlige muffins derimot med eplebiter, kanel og sukker på er FARLIG godt 

Syns det er nyyyyydelig med cup cakes! Elsker smørkrem

Jaaaa, køppkeiks er godt! Jo kvalmere, jo bedre!

Jeg liker bedre å lage dem enn å spise dem; )

altså hvis jeg er veldig søtsugen. og så kan man kun spise en (men det er nå likesågreit hehe). Men mange av de smaker alt for kunstig søtt. Bedre med muffins med bær i e.l. synes jeg.

Ja! Men nå er jeg et skikkelig kakemonster, også. :)

permanenta skrev:
Jeg ble i grunn mest opptatt av at DU skrev cup cakes i overskrifta, og ikke cupcakes!

På engelsk (og amerikansk) deles alle ord. 

Ikke sånn kjempeglad i det nei, det er andre ting som smaker bedre for å si det sånn.
Sånne kjipe barndomscupcakes med melis er iallefall dødskjipe.

Men jeg må si jeg liker de rosa de selger på rema da.

Blir feil å si jeg ikke liker, for er ikke som jeg brekker meg av smaken. Men jeg kan godt si at det ikke er min favoritt på kakebordet.

Rekekreke skrev:
Blir feil å si jeg ikke liker, for er ikke som jeg brekker meg av smaken. Men jeg kan godt si at det ikke er min favoritt på kakebordet.

Sånn er det her også!:)

Labambie skrev:

permanenta skrev:
Jeg ble i grunn mest opptatt av at DU skrev cup cakes i overskrifta, og ikke cupcakes!

http://en.wikipedia.org/wiki/Cupcake Cupcake skrives stort sett i ett. ;)

nja, det er helt greit.. 

Ummm... Hva er egentlig forskjell på cupcakes og muffins...? Trodde cupcakes bare var en jålete måte å si muffins på jeg... 

rodstilk skrev:

Labambie skrev:

permanenta skrev:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cupcake Cupcake skrives stort sett i ett. ;)

Ja, det har blitt en mer og mer trendsak å skrive det sammenhengende. Da JEG gikk på skolen, i nittenhundreogdengang, måtte man skrive det i to ord. Jeg tolker det dithen at begge deler foreløpig er lov. 

Ikke med masse krem på toppen, nei... blir bare kvalm av det.. men uten krem liker jeg :)

Back
Topp