Liker du appelsinsjokoladen?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
det er så mange som sier æsj.... vil vite hvor mange i forhold til de som liker....

Nei, liker den ikke[:'(]

Jeg har strenge regler for hva som er "lov" og ikke lov med sjokolade.
Appelsin og sjokolade er fyfy.[:'(]
Mint/peppermynte og sjokolade er ÆSJ!
Og all form for gele og fyll med smak av noe annet enn marsipan, karamell eller kjeks er kjempeekkelt.

ORIGINAL: DivaAnnie

ORIGINAL: toneany

Og all form for gele og fyll med smak av noe annet enn marsipan, karamell eller kjeks er kjempeekkelt.

*rister oppgitt på hodet* [8D][:D] sjokolade er jo fantastisk sammen med både mint og appelsin og banan og kokos og nøtter og ja nesten alt [:)]

Nøtter og kokos er bra så klart, men jordbær, appelsin, mint og sånt, jeg kan bare ikke fordra det [&:]

ORIGINAL: Labambie

ELSKER den!! Og ser at den har gjort retur i butikkene, den har vært savnet. Gleder meg som en liten unge til jeg får fatt i en! [:D]

ORIGINAL: DivaAnnie

ORIGINAL: toneany

*rister oppgitt på hodet* [8D][:D] sjokolade er jo fantastisk sammen med både mint og appelsin og banan og kokos og nøtter og ja nesten alt [:)]

Kokkos klarer jeg uten, men ellers helt enig [:)]

Å ja den er kjempegod!! Lette som en gal etter den i butikken istad men de hadde den ikke[&o]

ORIGINAL: lille umulius

ja den er god. men holder med en bit eller 2 [;)]
blir litt fort kvalmenes

ORIGINAL: 3barn

ikke jeg heller. liker ikke appelsin i sjokoladekake, mange som bruker det også[:'(]

Nope[:)]

ORIGINAL: snosa

ORIGINAL: 3barn

ikke jeg heller. liker ikke appelsin i sjokoladekake, mange som bruker det også[:'(]

Hvilke butikker selger denne sjokoladen? Noen som har bilde eller link til sjokoladen?(appelsinsjokoladen selvsagt)

ELSKER appelsinsjokolade!

kjøper den ikke. men alt går i nøden[8D] *listermegtilkjøleskpetoghenterdeiligstratos*

ELSKER den!! Og ser at den har gjort retur i butikkene, den har vært savnet. Gleder meg som en liten unge til jeg får fatt i en! [:D]

sign

Ja,good[:D]

Back
Topp