Liker du å reise ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Om du gjør det,gjør resten av familien det også?

Nei, jeg synes det bare er stress :)
Heldigvis har jeg ingen reiselysten kjæreste heller :D

Elsker å reise!! Og vil reise ofte :)
Resten av familien liker også det men ikke i like stor grad som meg.

Elsker å reise, gubben synes nok det er mer stress selv om han stortrives når vi kommer frem dit vi skal:-)

Ja gjør det, men hater å fly:-/ men så fort vi er på jorda, storkoser jeg meg. Alle her liker å reise:)

Liker meg best her hjemme, selv om det Gjør litt godt og komme seg bort litt også! Men det gpr ikke mange timene før jeg savner hjem:p

Ja, men med 3 hunder blir det ikke så ofte. Vanskelig å finne pass til 3 stk.

Det kommer litt ann på, jeg er ikke lysten på utenlandsreiser selv om jeg har hvert i utlandet og hadde det knall. Bestandig lysten på å besøke venner som bor langt unna, men så sover jeg ikke noe godt andre plasser og hater å føle at jeg er på besøk. Men å reise på turer og bo i telt eller på hytta vår det elsker jeg. Frøkna elsker å farte hu elsker å sove i telt,på hytta, på besøk og hoteller.

Jeg og mannen elsker å reise!! Nå blir det enda mer spennende når lille snupp kommer :D Gleder oss allerede til første mini ferie!

Vi elsker å reise alle mann!:)

Sånn passe, både jeg og mannen. Vi har ikke reist så mye, så vet ikke hva vesla syns sånn helt bastant. ;)

Kjempe glad i å reise :) Kunne ønske jeg hadde mer penger å reise for :D

Vi elsker å reise. Det er hobbyen og det vi alltid jobber mot:) Barn ingen hindring for våre drømmedestinasjoner.

Back
Topp