Liker du å pynte deg?

princess_barbie

Glad i forumet
Liekr du å pynte deg med kjoler, skjørt, smykker etc....

Synes det er kjekt å pynte seg innemellom, men sjelden jeg gjør det til hverdags!
Jeg sminker meg litt hver dag ( Mineralfoundation og mascara), men har alltid på joggebukse hjemme. Slenger på meg jeans om jeg skal på butikken eller noe..
Pynter meg om jeg skal ut på fest, eller noe spes. Men kjoler og skjørt er ikke helt meg...

Er ingen kjole , skjørt jente ....
Men liker å pynte meg hvis det er fest , dåp , bryllup og slike spesielle anledninger![:)]

Jaaaaaaaaaaa!er e? jente jente deluxe med slöyfe aa blonder paa![:D] men merker der ?kke er l?ke göy lenger naar jeg föler meg som en teletubb?e..

Hæ? Pynte? Hva er det?

Eeeeeeeeelsker å pynte meg, og bare digger kjolene mine [:)] Tror egentlig jeg samler på kjoler jeg altså, jåledukka Sminker meg hver dag også.

liker å pynte meg, men gjør det bare til spesielle anledninger[:)] har ikke akkurat så mye fint i kleskapet at jeg gjør det til daglig.. da går det bare i vanlige bukser å gensere[:)]

ORIGINAL: bellasnella

Eeeeeeeeelsker å pynte meg, og bare digger kjolene mine [:)] Tror egentlig jeg samler på kjoler jeg altså, jåledukka Sminker meg hver dag også.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Liker å kle meg pent og sminke meg, men etter at jeg ble mor har det blitt mindre med det, gitt[8D] Går fortsatt i ordentlige klær som jeans og en grei topp hjemme, men sminker meg bare når jeg skal ut (eller noen ganger rett før mannen kommer hjem, hvis jeg vil ta meg bra ut for han[;)]). Joggebukse bruker jeg kun på kveldene etter at jeg har trent og vil ha litt koseklær på meg. Digger å gå i skjørt, har innført fredags-skjørt på jobbene mine etter en tradisjon vi hadde på studie-kullet mitt[:D] Men akkurat nå har jeg så lite pent av klær synes jeg.. Kanskje jeg skal ut og shoppe litt i dag?? Jaaaaaaaa!![:D][:D][:D]

Jeg pynter meg bare til spesielle anledninger, liker å gå med vide bukser å lange gensere når jeg er ute, hjemme går jeg stort sett bare i joggebukse. synes det er greit å pynte seg om jeg skal noe spesielt

like d veldig godt æ [:)] e ei skjørtejente så bruker d like ofte som bukser!

ORIGINAL: Tessa

Hæ? Pynte? Hva er det?

Ja, lurer jeg også på:)
Kjoler og skjørt brukes til spesielle anledninger, og sommer og slikt.. Sminke tror jeg jeg ikke har hørt om?!?![;)][:D]

uff har saa mye sm?nke jeg bruker ?kke en brökdel av det heller. bare t?ng som gl?trer eller sh?mrer eller jeg har sett paa en eller annen reklame.. hehe ja det er lett aa fac?nere meg[8|]

Jeg eeeelsker å pynte meg, men det blir somregel bare når vi/jeg skal noe nå lenger.. Før kunne jeg gjøre det på hverdager også, men det orker jeg ikke lenger. Synes det er så gøy å kle meg, sminke meg og stasje meg opp med noe fint [:)][:)]

Back
Topp