Liker detta dårlig

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Livmora har stått i spenn i hele dag. Jobbet noen netter, sovet godt på morran, ikke så mye i dag, for skal ikke på igjen til natta. Det er stivt å det strammer veldig og ja! Å så hater jeg å ringe for ingenting. Er det bare å avvente?

Hvor langt er du? Jeg er sånn en stund om morgenen og et par ganger til i løpet av dagen, men gir seg etter en stund. Veldig ubehagelig, men ikke ordentlig vondt. Men er du bekymret er det bedre med en tlf for mye enn en for lite. :-)

Høyrest ikke godt ut :( Håper det går over snart :/

Det høres ut som kynnere...? Jeg har det veldig mye og det er ikke farlig så lenge det ikke er helt ekstremt. Sist graviditet ble jeg sykemeldt de siste 3 mnd pga sterke kynnere som kom så fort jeg rørte litt på meg. Noen sier det kan være med på å sette I gang fødselen når man har passert uke Ett-eller-annet, men det ble aldri fortalt meg av lege/jordmor.

Ja det er kynnere:) har hatt dette hvert svangerskap så vet det ikke er farlig:) bare uvant det var konstant hele dagen uten opphold;)

Jeg sliter også enormt med vonde kynnere. Hadde ikke noen kynnere med nr 1 og de er så ille at jeg må puste meg i mellom innimellom altså :S uvant men skjer ofte i stressende situasjoner..

Hørtes veldig ut som kynnere ja. Livmor som øver :p
Kan være veldig ubehagelig, men ikke farlig. Hadde det sånn i forrige å har denne gangen også, men de er ikke så kraftige ennå heldigvis.

Men har det gitt seg? Kynnere er normalt, men ikke sammenhengende hele dagen

Back
Topp