LIker deres barn å tegne??

Ida82

Forumet er livet
Sikkert et veeeeeeeldig teit spm[:D]

Men for et par uker siden så var snuppa og jeg, og besøkte sambo på jobben. Ho fikk noen ark og tusjer/penner. Så ser jeg at ho tegner en runding, det var hodet. Så tegnet ho øyer MED pupiller inni. En strek som var nesa og en munn som smilte. Deretter tegnet ho på armer MED fingrer. Og et par streker under hodet, det var beina. Ho fortalte litt mens ho tegna [:D] Men jeg ser jo godt at det er et "menneske" ho har prøvd å tegne[:)] *stolt* Trodde ikke det var vanlig å tegne så markerte ting i en alder av 3 år jeg, men jeg tar kanskje feil?? Uansett så syns jeg ho er flink!!

Og ho kan tegne hjerter og blomster[:)]

Oi, det var heftig[:D]
Jonas er veldig glad i å tegne, men han tegner ikke fullt så mye i detalj da. Her om dagen tegnet han mikke mus og da ble jeg omtrent like imponert som du ble av mennesket til Isabella. Han tegnet en runding og to ører og man så at det skulle forestille mikke mus[:)] Men ingen munn, nese, fngrer osv..

Nei men alikevel, da har Jonas også begynt å se tegninga[:D] Gøy dette syns jeg[:D] ... de begynner virkelig å bli store nå....[&:][:D]

Her går det mest i sauer (kruseduller). Med litt veiledning tegnet han en hodefoting en gang. Han har skrevet 1 og F, men det var nok mye flaks. Tegning er ingen favorittaktivitet her i huset.

Kristoffer er ikke så glad i å tegne, han... han vil helst bare leke med tog og bil og gravemaskin. Og gå med kjole...[&:][8D]

Karoline elsker og tegne [:D][:D].
Nå for tiden skal hun tegen hele familien samlet.Mamma,pappa,storebror,lillesøster og seg selv [:D].Kan også tegne forbokstaven sin.

ORIGINAL: lissom

Kristoffer er ikke så glad i å tegne, han... han vil helst bare leke med tog og bil og gravemaskin. Og gå med kjole...[&:][8D]

Hehehehe, må jo bare le av lille Kristoffer gutten[:D] Så herlig!!!

Det lød egentlig ganske kjent. Bare at hos oss er det få kjoler i hans størrelse. I dag gikk han rundt med svai rygg og sa han hadde to babyer i magen. Han mener han er en dame. Han er litt påvirket av at ei venninne i naboleiligheten skal bli storesøster og ei venninne litt lenger nede i veien ble storesøster i november...

Ja, heldigvis så er det kun fordi han har to større søstre at han er så opptatt av kjoler... For ellers er han så gutt som det går an! Men at han ikke fikk ha sommerkjoler i nederste skuff i kommoden sin, sånn som jentene, DET var han furten for lenge... [8D]
(Ikke at han ikke får være femi, altså, men han er bare absolutt IKKE det, bare påvirket av jentene sine[;)])

Ja, heldigvis så er det kun fordi han har to større søstre at han er så opptatt av kjoler... For ellers er han så gutt som det går an! Men at han ikke fikk ha sommerkjoler i nederste skuff i kommoden sin, sånn som jentene, DET var han furten for lenge... [8D]
(Ikke at han ikke får være femi, altså, men han er bare absolutt IKKE det, bare påvirket av jentene sine[;)])

Jeg har også en guttegutt, men han liker en del typiske jenteting likevel. Han vet jo ikke at det er jenteting. Det er først nå i det siste han han brgynt å snakke om jenter og gutter. Før det var folk enten barn eller voksne. Han brøy seg ikke om dame, mann, jente og gutt.

Jepp, men det blir mye rabbling. Han har tegnet rundinger med bittesmå prikker til øyne ganske lenge (sikkert bare jeg som ser hva det er[:D]). Åsså har han lenge tegnet noen krusseduller som ser ut som en G. Av og til fylte han opp hele ark med sånne, hehe.

I det siste ser jeg han prøver å fargelegge litt innenfor kanter, men får det ikke helt til, og gir lett opp og går over til rabbling. Han gjør det på en veldig rar måte, men han kan skrive forbokstaven sin T[:D]. Kan nevne at han med ganske stor sikkerhet er venstrehendt[:)].

Sigurd vil helst at me skal teikna til han. [&:] Sjølv er det litt utolmodig rabling. Han er like mykje med jenter som med gutar i barnehagen, men det er helst bilar, verktøy og anna typiske guteleiker det går i heime.

Han skal forresten bli dame når han blir stor, sånn som meg. [:D] Og han har til stadigheit kosedyr under genseren, som han tydeligvis skal bli forelder til. Heldigvis har han ikkje stilt spørsmål til prosessen rundt...

ja tegning er veldig populært her ;)

går mye i sol
å så sånn "hodefoting" alså hode med øyner og munn - hender og føtter fra hodet da [:D]
å så tegner han rundt å forteller hva det er :D

elsker og å male å kan blande fargene :) de har gjort det mye i bhg så alle ting skal malest lilla for tiden :D

Iver er ikke så interessert i å tegne. Han er en lekegutt, sa de i barnehagen.

Han tegner en del da, men liker best å se på når vi tegner [8D]

Men han kan skrive bokstaven sin og pappaen sin bokstav og min bokstav.

Mathias er ikke så glad i å tegne, men Marcus liker godt å tegne, men er ikke så flink som din[8D]
Går for det meste i rabbel og rundinger [;)]

preben e veldig flink til og tegne hånda si m negler på,og så tegner han mennesker og båter:)

Back
Topp