Liker de små musikk?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva hører dere på sammen med ungene?
Jeg blir litt sånn smågal om det er helt stille her, så radioen står som regel på, og jeg er litt for "flink" til å synge med på det meste :p
Men vi hører ofte på musikk sammen jeg og Lille også.
Nå hører vi på Hyllest-albumet til Thorbjørn Egner, hvor mange forskjellige artister har spilt inn forskjellige versjoner av de mest kjente sangene :D
Utrolig moro!

Vi MÅ kjøpe oss noe barnemusikk snart! Jeg synger mye for lillemor, hun elsker lille kattepus og vi har ei tulle med øyne blå! :) Noen ganger blir hun utålmodig i bilen, og da må mamman skråle av full hals hele veien så hun holder seg rolig :P Er som sagt NØDT til å skaffe meg en barneplate! ;) Ellers har jeg radio eller tv stående å surre stort sett hele dagen, men er lillemor veldig sutrete og masete liker jeg best at det et stille rundt oss! o_O

Bruker Wimp vi =)

Vi bruker også wimp:-) Vi hører mye på barnesangene til lillebjørn nilsen, han var jeg oppvokst med:-)
Ellers står radioen på her også:-)
Det virker som hun er ekstra glad i blekkulfsangen:-)

er ikke så dreven på sånne greier :p Men tror mannen har installert spotify på telefonen min o_O

Vi bruker også wimp:) Vi hører mye på barnesangene til lillebjørn nilsen, han var jeg oppvokst med:)
Ellers står radioen på her også:)
Det virker som hun er ekstra glad i blekkulfsangen:)

De sangene kjenner jeg ikke så godt, men de er veldig koselige!
Må sjekkes ut!

De sangene kjenner jeg ikke så godt, men de er veldig koselige!
Må sjekkes ut!

Veldig morsomme sanger, liker spesielt godt Jordbærsangen, den sang vi i mammas begravelse, synes nesten den har litt dypere mening:-)

Vi MÅ kjøpe oss noe barnemusikk snart! Jeg synger mye for lillemor, hun elsker lille kattepus og vi har ei tulle med øyne blå! :) Noen ganger blir hun utålmodig i bilen, og da må mamman skråle av full hals hele veien så hun holder seg rolig :P Er som sagt NØDT til å skaffe meg en barneplate! ;) Ellers har jeg radio eller tv stående å surre stort sett hele dagen, men er lillemor veldig sutrete og masete liker jeg best at det et stille rundt oss! o_O

Nå måtte jeg virkelig le, ser for meg du sitter og synger for fullt;)

Jeg hører veldig mye på RnB, så Emmeth hører på det han også;) Så rart med det, men roer seg når det er mye bass og beat i sangen:D OG i bilen sovner han etter maks 5 min, digger og kjøre bil:)

jepp, mye av den sorten når hun er urolig :p Også på stellebordet nå når vi bytter 8-10 bleier om dagen, hun er litt lei av å ligge der o_O

Ja, det skjønner jeg veldig godt hu er. Hvordan er magen hennes nå?

Jeg hører veldig mye på RnB, så Emmeth hører på det han også;) Så rart med det, men roer seg når det er mye bass og beat i sangen:D OG i bilen sovner han etter maks 5 min, digger og kjøre bil:)

Noen favorittartister?:-) Hørte på det før, men nå er jeg helt ute:-)

Er glad i jayz, rihanna, chris brown, lilwayne, nicki minaje, eminem.. ja flere og jeg ikke kommer på nå..

Back
Topp