Liker de små brus?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Bare nysgjerrig[:)]
Malene har aldri "grøssa" når ho har smakt, vil helst ha mer[8D]

Hun kommer ikke til å få hverken brus eller saft på en god stund enda...
Men jeg lager smoothie, og det liker hun. [:)]

Ikke fått brus og blir nok ikke å få på enda noen år.[:)]

Fått smake en gang, men ble spyttet rett ut igjen[:D][:D] Så blir nok en stund til neste gang[;)]

Casper har smakt en gang på farris, men det likte han IKKE!! han syns kullsyra var rart tror jeg [8D]

Aldri gitt brus til Martine.... ser ikke vitsen i å introdusere det for henne enda.. [:)]

Nicolay fikk smake litt julebrus ( han fikk restene i mitt glass ), og det syns han var skikkelig stas!! [:D]

Her får lille kun vann og melk- noen ganger han får sånn babyjuice eller smoothie. Holder han bevist unna saft og brus så lenge det går ann....[:)]

Jakob fikk smake saft på bursdagen sin, det likte han ikke. Merkelig! Hehe. Ikke prøvd med brus

A. har fått smake både brus og farris - liker ingen av delene. Boblene er nok rare [8D]

her hadde pappsen gitt ho en liten smakstest av brus uten meg tilstede ([>:]) og Mathea skrapte på tungen med fingrene etterpå, ville vel ha vekk kullsyra hehe. men har sagt klart ifra at brus er fyfy noen år enda[:D]

kun fått smake, ikke no mer enn det.

Hun liker saft, men ikke juice eller brus!! [8D]

Nå vil jo ikke jeg kalle det å la barnet smake en slurk "å introdusere" det for brus da.....[;)]

Sivert har fått smake en slurk en gang men det likte han ikke. [:)] Holder seg til vann han.

Ikke spesielt begeistra for brus, men Bris er nammis det....[:D]

i jula når småen kastet opp på det verste, så fikk han et par slurker cola uten kullsyre. han smattet det i seg... ;D har ikke prøvd siden, han får bare vann og melk. har ikke smakt saft engang ;)

drikker cola til alle måltider [:)]
hun eeeelsker det!!

hehe,neida [;)]
fått smake litt,var noen grimaser.
så blir vel en stund til hun får det i koppen!
her får storebror kun brus om lørdagen,visst han spør om det! [:)]

Han fikk smake i julen, eller han fikk ikke lov, men han klarte å skru av korken på julebrus flasken ( som mor hadde skrudd litt for svakt på og glemt å fjerne fra bordet...[:-]) ... Det var godt det gitt!
Så vi kan ikke drikke brus forran han, for da blir han gaaaaal og litt (!) sint om han ikke får!

Julia har ikke fått smake enda. Ikke noen spesiell grunn egentlig, men vi har ikke så mye brus og drikker det kun på kvelden sammen med noe godt i helga og da har hun som regel lagt seg. [:)]

Back
Topp