Liker de nissegrøt?

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Her vil ho gjerne smake, men det kommer rett i retur med skyvehjelp av tunga! Blærk! Klumper!

Har ikke gitt henne det jeg, siden det er melk i det. Men det er kanskje ikke så farlig? [8|]

ORIGINAL: Tulip

Har ikke gitt henne det jeg, siden det er melk i det. Men det er kanskje ikke så farlig? [8|]

Heter seg jo at man kan bruke melk i matlaging fra de er ca 10 måneder. Melk til å drikke bør man vente med til de er ett år. Men, det er som mamma88 sier. Man ser jo om de reagerer.

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

ORIGINAL: Hege og Chris

Du trenger ikke bruke vanlig melk da, bruk mme, det gjorde jeg[:D]

Det hadde aldri jeg spist[:'(] Hadde ikke giddi å lage 2 forskjellige grøter heller[8|]

He..he..nei fysj [:'(] det frista ikke meg heller [:D].

ORIGINAL: snupsidupsi

Heter seg jo at man kan bruke melk i matlaging fra de er ca 10 måneder. Melk til å drikke bør man vente med til de er ett år. Men, det er som mamma88 sier. Man ser jo om de reagerer.

Greit å vite. Ringte egentlig ned på helsestasjonen for å spørre en dag, men var ingen helsesøster tilgjengelig og da fikk jeg aldri ringt igjen....

Jeg har ikke gitt det til Isabell ennå. Tenkte at siden det er vanlig melk, så måtte jeg vente... Men siden dere andre gir, så tror jeg jammen meg at Bella skal få smake hun også!!!!!!!! [;)]

Har ikke prøvd å gi det ennå, men regner med han liker det. Han har fått apetitten sin tilbake, og spiser alt det han får servert.

bell vil ikke ha grøten men kan spise riskrem[8|][8|][8|][8|]

ORIGINAL: Lene_84

Oliver digger Piano rislunsj... har ikke prøvd vanlig grøt på han....

Samme me Sindre.. [;)]

Back
Topp