Liker barnet ditt tomatsuppe..?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
[:)]
Hvor ofte har dere det ,om svaret er ja..?

Vi pleier å ha suppe på lørdager til lunsj for å gjøre litt ekstra ut av lunsjen [:)] Tomatsuppe eller blomkålsuppe er favorittene til lillegutt. 

jepp,hun elsker det like mye som mamman sin[:D]
med masse brød biter oppi+makaroni[:D]

Hun ELSKER det,hehe.
La oss bare si at vi har kun tomatsuppe når vi har pannekaker,og hun spiser IKKE pannekakene,hehe.
Så vi har det vel en gang hver 2måned,eller noe sånt,hehe.

Ja, men vi spiser aldri suppe som mat, det er helt tomt for næring med mindre man har i masse egg og pølser feks.

Har ikke prøvd... [8D]

Jaaa!! Det er en stor favoritt her i huset! Vi pleier å ha det når mannen min jobber overtid, for han liker det ikke.
Pleier å ha masse egg og masse makaroni oppi, nesten som grøt[:D]

Ja, snuppa elsker det!

Men jeg haaater det[8D] så blir ikke så ofte vi lager det.
Men de har det ofte i bhg, også får hun det ofte når hun er hos besteforeldrene.

svarte nei, for han liker ikke suppa... men liker tilbehøret vi pleier å ha til da... dvs makaroni, kjøttboller/pølser, hvitløksbaguetter

vet ikke[8|]
jeg er ikke så glad i det (ikke i supper generelt) så har vel aldri gitt dem det..[&:]

ORIGINAL: bumpien

Vi pleier å ha suppe på lørdager til lunsj for å gjøre litt ekstra ut av lunsjen [:)] Tomatsuppe eller blomkålsuppe er favorittene til lillegutt. 

Vi også [:)]

Han har bare prøvd det en gang, men han likte det veldig godt.[:)] Tror vi må lage det en gang til snart.

Back
Topp