Liker barne ditt vann

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Liker barnet ditt vann??

Jeg får ikke i Noah vann i det hele tatt..
Noen som har noe forslag til hvordan jeg får i han vann??

[:)]Alexander drikker bare vann han. Ja,bortsett fra pupp da[;)].
Prøvde å gi ham sviskesaft på flasken ,for han er litt hard i magen ,men det skulle han IKKE ha, men han er glad i å drikke vann[:D]

Har jo ikke tilbydt hann noe annet enn melk og vann..
Han vil bare ikke ha vann,men nå ner han så forkjøla og blir jo slimete av melka..

Noen tips?

mariell liker ikke vann, så ho drikker det svært sjeldent...

Her drikkes det litt vann...hvet ikke hva du har provd, men her vil han ha det kjoleskapkaldt, noen vil ha det mer romtemperert.
Jeg tar oppi litt mynteblader eller bladene var stangselleri, skyller dem godt da, saa det ikke kommer jord i vannet.
Men det liker han veldig godt, gir litt smak[:)]

Prøv Olden vann med smak :)
Markjordbær eller villbringebær.. Sønnen til samboeren min drikker alltid masse av det vannet når han får det :)

Min gutt er glad i vann. Fikk det føste gang for et par mnd siden, og han har likt det fra første slurk.
Han kjenner bare til pupp og vann som drikke.

ORIGINAL: Dollface©

tobias liker det hvis jeg blander med feks Hipp eplejuice..
tar 50/50...
hvis det bare er vann så skjønner han ikke poenget... smakløst [:D]

Virker som det er sånn Noah tenker oxo,han vil bare ikke ha..
Har ikke prøvd med juice eller saft..

ORIGINAL: Tvilling74

tobias liker det hvis jeg blander med feks Hipp eplejuice..
tar 50/50...
hvis det bare er vann så skjønner han ikke poenget... smakløst [:D]

Virker som det er sånn Noah tenker oxo,han vil bare ikke ha..
Har ikke prøvd med juice eller saft..

ville prøvd et sånt glass jeg..er på størrelse med vanlige middagsglass... og står samme med de...
de har flere smaker også vet jeg..

Ja da får vi prøve det,føler han blir mere slimete og hostete når han drikker melk..Men noe må han jo få i seg..

ORIGINAL: Oline

Han vil bare ikke ha vann,men nå ner han så forkjøla og blir jo slimete av melka..

Noen tips?

Bare fortsett å tilby[:)]

Tror det er med vann som med øl.
Tar litt tid til å bli vant med det. Men det er verd det[:D]

Hehe, ja du kan så si[:D]

Pøver så godt jeg kan..

Maja er heller ikke glad i vann, og ho ville heller ikke drikke noe sist ho var syk. Så jeg gjorde som Dollface og tok litt eplejuice i. Ikke så mye da, bare nok til at det gir litt smak. (1/4 kanskje)[:)]

Vet det er mange som er så veldig nøye med å ikke gi noe som smaker, osv... Men jeg syns det er viktigere at ungen får i seg litt drikke. (særlig når de er syke) Så bare prøv deg litt frem, og gjør det du føler er best[:)]

Ja, Elias elsker det.
Men begynte ikke å like det før han var nærmere 1 år

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Ja hun elsker det. bestandig gjordt det. blir tilbudt lite annet

Samme med Amalie...

Ingen av mine to er noe særlig begistert for vann.
Hun eldste drikker det hvis hun er veldig tørst og ikke får noe annet, men minsten nekter uansett.

ja drikker masse vann hver dag

Noen tips?

bare angående det med å bli slimete av melka.... jeg var hos legen en dag med min lille pga forkjølelsen, også nevnte jeg da det med melka, om jeg kunne gi han det. Da sa han at det var egentlig bare en misforståelse at folk trodde at melk var uheldig for forkjølelsen. Han sa at de kanskje kunne få litt slim i munn av melka,men det hadde ingenting å si for det slimet som var i luftveiene, og som var det "farlige" slimet. Ifølge den legen var det bare å gi melk som vanlig fordet om barnet er forkjølet, det kom ikke til å bli hverken mer eller mindre syk av det.

Og til spørsmålet ditt.. Her drikker han vann fra tutkopp. han drikker ikke noe annet enn melk og vann.

God bedring til minsten!

Han drikker mye vann nå..
Men, det tok sin tid å få han int i det..
Begynte med vann når han var syk på nyåret, og da drakk han ikke særlig mye..
Kanskje 20 ml i løpet av et helt døgn, nå er han oppe i 100 ml..

Er nok bare å tilby og tilby [:)]

drikker lite generelt[8|]men drikker mer når jeg bruker koppen fra ikea...da får hun mer i seg uten å gjøre så mye selv..men fytti for et søl[:D]

skulle ønsket hun drakk mer mellom måltidene!

Back
Topp