Like mye spark hver dag?

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Kjenner dere like mye spark hver dag? Kjenner jeg bekymrer meg litt, da han i magen var roligere i går og i dag. Leste at så lenge det er litt bevegelse og hikke, så er det greit. Har fått vann i kroppen også. Jm i morgen, men lurte på om dere kjenner likt hver dag?

Nei, det varierer :shy: Har en ganske rolig baby, roligere enn storebror var og jeg mente han var rolig... Er jeg i aktivitet kan det gå ganske lang tid mellom merkbare spark, og hun har dager hvor hun er roligere enn andre. Blir jeg usikker unner jeg meg et glass med solbærsaft - og da blir det som regel liv i leieren ganske kjapt :happy:

Her var det full fart natt til fredag når jeg skulle til jordmor også mye roligere enn vanlig i helga (typisk)... er heldigvis litt bevegelser og akkurat nå hikker hun faktisk, så har valgt å se det ann litt her...

Jeg kjenner like mye hver dag. Du kan lese på kjennliv.no for å få en pekepinn på hva som er "riktig" å kjenne :)

Nei, det varierer veldig fra dag til dag. I helga var jeg litt bekymra, men da virka det som hun lå med ryggen ut, men nå er det massiv boksing mot høyre side og generelt mye aktivitet. For noen uker siden kunne jeg med 100 % sikkerhet si at hun tok av etter frokost, men nå er det heller før.

Jeg kjenner mer eller mindre like mye liv hver dag. Hun er i gang om morgenen, og tar livet veldig med ro på dagen, og så er det i gang igjen om kvelden. :D
Sånn har det vært siden sparkene ble tydlige for ca 12 uker siden.

Her varierer det. Var ganske rolig for noen dager siden. To dager på rad. Da var det sånn at jeg drev å lurte på når man egentlig bør sjekke det ut. Men jeg kjente jo liv. Flere ganger om dagen. Så jeg valgte å se det an. Heldigvis pleier det å bli mye aktivitet en dag eller to etter jeg har vært småbekymret. Men man skal jo ha ganske lav terskel for å kontakte føden eller liknende ved forandring. Jeg har bare antatt at det er normalt med roligere dager, og tenkt at så lenge jeg kjenner bevegelser er det greit å se det an litt.

Jeg kjenner så og si like mye hver dag, men inni mellom har det vært noen rolige dager og da har jeg bekymret meg.

Varierer veldig. I dag har jeg kjent kraftige bevegelser fra morgen til kveld uten stopp. Ringte føden da jeg ble usikker på om noe var galt. Fikk beskjed om at det var helt normalt. Andre dager kjenner jeg bevegelser bare av og til. Han sover alltid i gjennom hele natten.

Det varierer
Og bevegelsene endrer seg med leie.
Men begynner jeg lure finner jeg på noe til jeg får respons..

Kjenner stort sett like mye, men det varierer når på døgnet han er aktiv og når han er rolig. Og om jeg har tid å følge med/kjenne etter. Hvis jeg legger meg ned får jeg fort respons og dytter litt borti han om det tar lengre tid, men hadde nok ikke nølt med å ringe om han da ikke "svarte".

Merker at babyen nå har komt inni ein skikkelig døgnrytme, og sover i lenger strekk. Men bevegelse er det mykje av, bare ikkje så ofte. Og kraftige er de[emoji28] så ja like mykje, men ikkje like ofte? Og så har det med kor mykje eg gjer sjøl, ligger eg på sofaen har eg tid til å kjenne etter og då er det som regel masse liv[emoji1303]

Varierer litt fra dag til dag. Spesielt på dagtid. Da kan hun noen ganger være rolig mens andre ganger turbo. På
Kveldstid er det alltid vill
Fest inni der:)❤️

Back
Topp