Like mye kaos hver gang...

Me&my<3

Glad i forumet
At jeg aldri lærer... IKKE gå å handle inn til påske,dagen før butikkene stenger...[8D][:o]

For ett KAOS... Og når i tilegg bankene ramler ned, blir det ennå verre...

Folk handler søren meg som det var siste gang man kunne handle på 2 uker.... hehe!

Flere som har vært ute i kaoset i dag? en liten tur på apoteket og matbutikken det tok ca 2 timer det......[8D]

Er ikke det Norge i et nøtteskall før hver eneste rød dag da?? Hahaha syns nesten det er likt på en vanlig lørdag jeg!

Haff... Jeg skal ut å jobbe et par timer etterpå... [:-] Kommer ikke til å finne parkering. [X(]

Hihi, ja, det er folk i et nøtteskall.. Jeg var smart i år (i motsetning til alle andre år) og handlet på mandag.[8D]
Det er jo åpent igjen på lørdag, så er jo bare én dag mer enn normalt det er stengt..[8D]

Tenkte jeg handla alt i dag,så slipper jeg butikken på lørdag, da er det nok nesten mer kaos[8D] hehe!

Nordmenn i ett nøtteskall ja[:D][8D]

folk går BANANAS!!!

jobbet i butikk før, og dagene før påske var helt SYYYKE...
ofte 2 fulle handlekorger hver !

to dager stengt, da får folk panikk ! hehe...

jeg handla i går[:D][:D][:D]
skla på jobb i kveld å rekner med en god del kaos ja[:D][:D][:D]
en normal dag så er korgene stor eom de inneholder 1500 kr (kiwi)
allerede på mandag var de oppe i godt over 3000 [:D][:D]
håper bare det er parkeringsplass til meg[&:]

Detfor handla jeg i fred og ro i går morges, har jobba for mange år i butikk til å orke å ut på sånne dager[8D] Gale, gale mennesker overalt...hihi...

Er jo samme greie om det blir rykter om streik.. Folk går jo helt av hengslene, hamstrer dopapir, lyspærer og flaskevann som om dommedag er nær.

haha,da syns jeg synd på sambo som skal handle i dag etter klokken 16 og med snuppa..hun er ikke den vi liker så godt å ha med i butikken pga hun har ikke tid til å verken sitte,stå eller høre etter..hehe

Back
Topp