Like kvalm med gutt som jente?

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Noen som har vært like kvalm med gutt som jente?

Jeg er nemlig like kvalm denne gangen, så blir spennende å se hva som skjuler seg der inne.

Har bare en gutt fra før, men med han var jeg ekstremt kvalm. Spydde hele svangerskapet hver eneste dag og ble nesten lagt inn på sykehus for dehydrering

Jeg har bare jente fra før og var ikke kvalm mer enn en dag :p

Første var her veldig kvalm og det var gutt, nr 2 var jeg ikke det, det var også gutt.
så langt har jeg ingen av samme symptomer som de andre gangene:playful:

Jeg var ikke veldig kvalm med jenten min. Jeg var uggen i de værste ukene, men aldri slik at det var veldig plagsomt. Det gikk som regel over når jeg spiste litt :)

Har to jente.
første svangerskapet spydde eg i 6 mnd.
men det andre var eg ikkje kvalm en gong.
og no er eg ikkje kvalm, så blir spennande å sjå om det blir gutt eller jente <3
trur mannen kunne tenkt seg en gutt no:woot:

med jenta var jeg bare kvalm innimellom når jeg kjente diverse lukter. med nr to som er gutt var jeg innlagt pga kvalmen :P

Alle trodde jeg skulle få jente i andre svangerskap, for var så ekstremt mye dårligere enn i første svangerskap, type oppkast mange ganger om dagen i 4 mnd, men det var gutt som gjemte seg i magen da og. Håper ikke at jeg blir dårligere enn det om det skulle vise seg at det er jente denne gang :wideyed:

Jeg har jente og gutt fra før. Med jenta var jeg kvalm og kastet opp i 5 måneder, gikk faktisk ned mange kilo den første tiden :yuck: Med gutten var jeg også kvalm og uggen, men kastet heldigvis ikke opp!

Jeg har to gutter, var mye mer kvalm med nummer 2. Tror det er tilfeldigheter som spiller inn!

Back
Topp