Like før jeg vrir hodet av hunden!!

Men å ta han i nakkeskinnet er vel ikke bra? skjønner frustrasjon. men ja....ta en titt på cesar Milan

Du skal aldri ta Cesar sine råd uten at du hører med en hundetrener eller lignende..
Det står også når programmet begynner/slutter det :)
Å klype i nakkeskinnet er helt normalt i hundenes innstinkt :)

ble bare veldig frustrert der og da ;) formen var ræva og så det første jeg må gjøre er å vaske ned 3/4 av alle gulv i hele huset ikke bare en eller to, men tre ganger -og fire ganger der det var mest! sugde jo all energi utav meg :/ og ekstra irriterende var det at jeg hadde vasket alle gulvene dagen før ;)
menmen, det var da og idag er en ny dag ;)
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg må bare si at jeg ville aldri reagert sånn om min 6mnd gamle valp tisset inne.
Skjønner at du er kvalm og sånn, men ærlig talt det er ikke hunden sin feil.
En hund som er husren vil som regel unngå å tisse inne, og det er som regel en grunn til det. Han fortsatte å tisse når du dro han ut, noe som burde si deg at han virkelig ikke klarte å holde seg lenger.
Det kan være sykdom som gjør det, eller rett og slett at han måtte tisse.

Når man har dyr må man bare være forberedt på at uhell kan skje, det lukter ikke tiss i huset ditt fordi om han har hatt et uhell liksom... Hvis jeg hadde slept ut min 4 år gamle hund på den måten der hadde nok han og tisset seg ut av redsel...

Hvis han fortsetter å ha uhell bør du ta han til veterinæren og undersøke om noe kan være galt. Det kan være UVI eller stort vanninntak grunnet høyt blodsukker osv. Følg med på om han drikker mer enn vanlig og evt om han spiser mye snø ute. Om de gjør det kan de bli skikkelig tissetrengt når de kommer inn.
Hvis ingenting er fysisk galt med han, kan det være han har endret atferd grunnet mindre aktivisering/oppmerksomhet, og andre endringer i livssituasjonen. Mest sannsynlig er det bare et uhell, og det kan skje den beste...

Ærlig talt. Hun vet nok best selv hva hun gjør med SIN hund, og det er fort gjort å misforstå/ overdrive ting som blir skrevet på et forum ;) syns det blir litt mange angrep her nå.

Back
Topp