Like fødsler?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Forrige gravidietet fødte jeg nesten tre uker før termin, og brukte tre timer på fødselen.
Kan jeg regne med at det blir tilfelle nå også?
Eller har det ingen betydning hvordan forrige fødsel var?

Mine to forrige fødsler var totalt ulike ihvertfall :P første kom tre uker før termin og i sete, og andre var faktisk mere vondt selv om det var en "normal" fødsel. første fødsel følte jeg at jeg klarte å puste og jobbe meg gjennom riene ganske bra, og jeg trodde at hvis jeg gjør det samme neste gang så går det bra..hehe..nope..jeg har ikke brukt noe form for smertelindring. Jeg tror egentlig at vi er veldig forskjellige alle sammen og alle fødsler er ulike.

Ja jeg tror også det er ganske ulikt for hver gang.
Første måtte hjelpes ut nesten 14 dager over termin.
Hun ble hjulpet med både tang og sugepropp.
Andre kom som en lek.
6 dager før termin, bare etter noen få timer og kun 5 min med pressrier, var hun i mine armer :)
Jeg har bestilt en like lett fødsel denne gangen, men en vet aldri hva en får....

Det sier ofte at andre fødsel er havle tiden av første.. så det kan nok gå fort for deg. Min føste kom på 5 timer fra første rie og andre kom i styrt fødsel.. Så detstemte for min del. Dette hadde vi snakket om på sykehuset iforkant og vi var forberedt på en rask fødsel!

Håper da inderlig ikke fødsler er like!! hehe, her ble jeg satt i gang 7 dager over termin, lå i smertehelvete i 3 dager før han endelig kom ut. Blææ

Men pga SF blir jeg mest sannsynlig satt igang før termin denne gangen, snakket JM veldig ofte om ihvertfall.....
Men håper det starter av seg selv, kanskje en uke eller noen dager før termin :)
Vil ikke føde lenge før termin, for det er noe spesielt å gå med SMELLHØYGRAVIDmage på termin altså! kjedelig eller ei, magen er jo på det største og det er litt moro :)

Mine 2 fødsler var ikke så ulike egentlig; begge startet før termin, begge startet med veer, begge gangene tok det laaaang tid før vannet gikk, og begge tok ca et døgn (andre tok litt lengre tid enn første).

Back
Topp