Lika ikkje å bade lenger

*4barnsmamma*

Gift med forumet
isabell liker IKKE å bade lenger[&:] Lager til blja og alt kler av henne og hun er fremdeles blid MEN når jeg setter henne i balja så begynne ho å grine og trekke til seg beina for å unngå vatnet[&:] 

Andre som har det slik eller???? Nå tar badinga LANG tid her for ho må jo venne seg til det, brukte jo bade annenhver dag men måtte gå over til 1 dag i uka pga tørr hud/atopisk barneeksem. Har begynt å bade oftere igjen for at hun skal begynne å like det da. Går griet etter en god stund, men er ikke no gøy å måtte bruke så lang tid på å få henne i vannet, må jo tulle og tøyse masse, kan jo ikkje tvinge henne nedi heller.

Håper det kommer seg fort!!

mats var litt sånn... men gikk over men han ville opp med en gang jeg satte han i vannet!

jeg setter han bare nedi jeg[;)]og finner noen leker og tuller med han i vannet,da roer han seg[;)]men de er nok veldig forskjellige[;)]

Her varierer det. Noen ganger skal Isabell bare sitte å plaske i vannet mens andre ganger skal hun bare stå. Nekter å sitte seg ned i vannet! Rar jente jeg har!!! [:)]

Filip er veldig glad i å bade, men så er han jo også veldig glad i å stå oppreist. Nesten med en gang jeg setter han ned i balja, så skal han opp å stå. Nede og dypper seg, for så å hente opp en badeball[&:][&:]

Malin ELSKER å bade!!!!! [:D] Blir helt vill når hun hører vannet og skriker viss jeg tar henne fort ut av... Det er nok lurt av deg å gjøre slik du gjør og prøve å snu det til noe positivt [:)][8D] Lykke til!

Back
Topp