Lik svangerskapslengde som din mor?

Både jeg og min datter er begge født på termin :D
Ellers har ikke svangerskaps lengden kunne målt med sistemann, da han ble igangsatt en stund før termin.

Men her stemmer fødselsforløpet ganske greit med både meg og min søster mtp hva vår mor hadde :oops:
 
Her var det likt. Jeg kom 16 dager før termin, også fødte jeg 15 dager før termin selv. I tillegg var fødslene ganske like, raske og "enkle". :)
 
Min søster kom 2 mnd før termin, jeg kom rundt termin tror vi (kom samme dag mamma skulle ha blitt satt igang pga kreft hos henne), og min bror kom 3 uker over termin etter å ha blitt satt i gang. Mine er født 13 og 8 dager over termin, så stemte ikke veldig her.
 
Mamma holdte på å få meg 8 dager før terminen, men holdt igjen slik at jeg bare kom 4 dager før. Fødselen stoppet opp fordi hun var så redd jeg skulle bli født 29 februar å kun ha bursdag hvert 4 år. Søsteren min kom 11 dager etter terminen. Selv med så stor margin for å treffe innenfor hennes terminer blir jeg å få min gutt trolig 14 dager før min termin, om termindato er satt rett (kan være den ikke er rett da jeg ikke fant ut at jeg var gravid før det var for sent å sette terminen).
 
Stemmer ikke her selv om vi ble gravide til samme alder.
 
Back
Topp