Lik denne siden på facebook a! :)

Nee..

Come oooon! Jeg har uheldigvis ikke vært med på "unge mødre" så må prøve å sanke inn stemmene på annet vis ;)

Sorry, men nei...
Jeg stemmer ikke i sånne konkuranser da det ikke er noe annet enn spamme konkuranser for å skaffe firma reklameintekter...
Jeg er fulstendig i mot at slike konkuranser skal bestemmes via hvor mange stemmer man får, slik at deltakerene er nødt til å plage liv av familie og venner i månedsvis i forveien.
Desuten er som regel premiene latterlig lave i forhold til hvor mye penger firma faktisk tjener på all den gratis reklamen...

Så sorry!
Du får ikke meg til å trykke på linken en gang faktisk....

Mye av pengene går til Plan Norge. Noe jeg syns er et veldig fint tiltak. 

Hvis jeg var deg hadde jeg tenkt meg to ganger om - du er klar over at du kan vinne et årsforbruk av Lano sant? Lano er jo den ekleste såpen EVER

har allerede vunnet et års forbruk av lano. kjekke julegaver ;)

Fortsatt lov og like siden altså!! han er verdens skjønneste selvfølgelig :D

Mamarita skrev:
Fortsatt lov og like siden altså!! han er verdens skjønneste selvfølgelig :D

Jeg tror ikke du kommer så langt med stemmesankingen din her inne...emoticon

eh nei. utrolig irriterende med stemmemas. im outa here.

tror jeg har blitt fornerma om jeg fikk lano i julegave.....kunne ikke falt meg inn å gitt det selv hvertfall.

Åh herregud! Ikke synk så lavt, la han heller vinne naturlig?

Læidy Bla Bla skrev:

tror jeg har blitt fornerma om jeg fikk lano i julegave.....kunne ikke falt meg inn å gitt det selv hvertfall.

Helt enig! Så og si alle jeg snakker med HATER lano lukten, og det gjør virkelig jeg også! Så nope! Ingen lano i mine pakker takk! 

Qü$× skrev:
Åh herregud! Ikke synk så lavt, la han heller vinne naturlig?

hehe. la han heller vinne naturlig? kan du utdype hva du mener med det? aner masse bitterhet her inne. men pga denne tråden har jeg fått 7 nye medlemmer i gruppa, så noe godt har det kommet ut av det hvertfall ;)

Frk.VilliTrusa skrev:
Bitter er vel ikke rette ordet,heller sykt lei av stemmesanking...

hehe. jeg ser den. hadde vært drittlei sjøl.. men hva skal man gjøre da? når man ikke er b-kjendis som andre i konkurransen er det vanskelig å få like mange stemmer ved å ikke gjøre så mye. 

Frk.VilliTrusa skrev:
Er det mange b kjendiser der..? hehe...

hehe. er hvertfall ei... 

Læidy Bla Bla skrev:

slå opp ordet ironi i ordboka... kommer jo ikke til å gi lano i julegave da! haha

Går ikke inn på linker som det ikke er skrevet hva inneholder..
Jeg har jo skjønt det er Lanogreier, men likevel. Det går jo an å skrive i HI hva det gjelder.

Trone skrev:
Går ikke inn på linker som det ikke er skrevet hva inneholder..
Jeg har jo skjønt det er Lanogreier, men likevel. Det går jo an å skrive i HI hva det gjelder.

ja, jeg tenkte faktisk på det etterpå. er mye virus ute og går på facebook så det var egentlig veldig dumt av meg... :-/

Back
Topp