Likørsjokolade....?

LuckyMom

Venn av forumet
Er det noen her inne som liker det og vet dere om det er greit å spise under svangerskapet? Jeg elsker sånn sjokolade og har nettopp fått tak i en eske fra sverige.... mannen koser seg, men jeg er usikker, har så fryktelig lyst på litt.

De typene jeg har vært borti inneholder alkohol..det vil stå på emballasjen hvor høy % det er men personlig har jeg 0 toleranse i svangerskapet så her må de nok vente:)

De inneholder ikke mye vanligvis men alkohol er alkohol:) ...Men enig..det er bare sååå godt!!

Ok, forstår hva du mener :) Da får jeg vel bite tennene sammen og vente til det er lov igjen. Mannen min sitter ved siden av meg og tilbyr en hel eske bare til meg den dagen jeg er helt ferdig med ammingen :P hehe.
Det er veldig lenge til, men da har vi en deal. Skal aldri glemme løftet hans :)))
Likørsjokolade er virkelig digg ja!! ;)

Gå ut og kjøp deg litt vanlig skjokolade og kos deg istedet, så slipper du å lure!

Chuma skrev:
Gå ut og kjøp deg litt vanlig skjokolade og kos deg istedet, så slipper du å lure!

Vanlig sjokolade e godt d å :o)

Det var også en god idé!:-) Men da håper jeg mannen kan la mitt få være i fred siden jeg ikke får røre den hellige esken hans.. Hehe :-P

Back
Topp