liiten vektøkning :(

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
skrev for et par uker siden etter 6 ukers kotroll at jeg følte snuppa spiste litt lite.
fra ca 350g pr uke (2første ukene)
til 200g (uke 2-6. - begynt med smukk)
så på kontrollveiinga idag har hun bare lagt på seg 200g. dvs 100gpr uke :(

Hun spiser intensivt i 5-10min (totalt).. stopper knapt for å puste. gått fra 1 til begge puppene,
men istedet for å roe seg, jobbe litt for å få ut godsakene begynner hun å tulle, skrike litt, virre med hodet + + +

er ekstremt duttejente, og velger nå å kose med sutten fremfor med fløten min :(
- vet det bare kan være em fase,..men liker ikke trenden med at hun legger på seg mindre og mindre..

har veldig lyst til å fortsette med ammingen, .. noen med gode råd og tips for hvordan jeg kan få henne til å suge mer fra puppen / øke i vekt?
redd for at om hun begynner med flaske vil hun kutte meg heelt ut ...

kanskje gi pupp, til hun slipper. Ta opp for å rape, ligge på fanget og pludre litt om hun vil det eller en kvikk hvil. Så prøver andre puppen. Om hun ikke vil det, så kan du ta et stell først, og så er hun våken og litt sulten igjen til å fortsette og spise seg mett. Om du ikke tror hun er ferdig på første puppen, så gi den første puppen om igjen istedet for å skifte.

Og mulig hun ikke finner roen til å ligge lenge og die hvis det er mye lyder rundt dere. skjerm med et teppe eller hånden din hvis dere er ute. Er dere hjemme, kan du jo gå og legge deg i senge med henne så kan du ta deg en hvil mens hun forhåpentligvis vil ligge og kose seg med fløten.

Back
Topp