skrev for et par uker siden etter 6 ukers kotroll at jeg følte snuppa spiste litt lite.
fra ca 350g pr uke (2første ukene)
til 200g (uke 2-6. - begynt med smukk)
så på kontrollveiinga idag har hun bare lagt på seg 200g. dvs 100gpr uke :(
Hun spiser intensivt i 5-10min (totalt).. stopper knapt for å puste. gått fra 1 til begge puppene,
men istedet for å roe seg, jobbe litt for å få ut godsakene begynner hun å tulle, skrike litt, virre med hodet + + +
er ekstremt duttejente, og velger nå å kose med sutten fremfor med fløten min :(
- vet det bare kan være em fase,..men liker ikke trenden med at hun legger på seg mindre og mindre..
har veldig lyst til å fortsette med ammingen, .. noen med gode råd og tips for hvordan jeg kan få henne til å suge mer fra puppen / øke i vekt?
redd for at om hun begynner med flaske vil hun kutte meg heelt ut ...
fra ca 350g pr uke (2første ukene)
til 200g (uke 2-6. - begynt med smukk)
så på kontrollveiinga idag har hun bare lagt på seg 200g. dvs 100gpr uke :(
Hun spiser intensivt i 5-10min (totalt).. stopper knapt for å puste. gått fra 1 til begge puppene,
men istedet for å roe seg, jobbe litt for å få ut godsakene begynner hun å tulle, skrike litt, virre med hodet + + +
er ekstremt duttejente, og velger nå å kose med sutten fremfor med fløten min :(
- vet det bare kan være em fase,..men liker ikke trenden med at hun legger på seg mindre og mindre..
har veldig lyst til å fortsette med ammingen, .. noen med gode råd og tips for hvordan jeg kan få henne til å suge mer fra puppen / øke i vekt?
redd for at om hun begynner med flaske vil hun kutte meg heelt ut ...