Liiiillllleeeemooooor!

monicabebe

Forumet er livet
Har glemt mobilen min på jobb. KRISE!! Men da vet du hvorfor jeg ikke har svart på meldingen din fra tidligere i dag.
 
Hatt en fin dag?
 
KLem, M
 
hei hei kjære.. der var tråden ja..!![:D] så den ikke før nå jeg.. hadde jeg bare sett den før.. så hadde jeg sluppet å bli så bekymret.. [:D]
 
hurra!! håper du koser deg på jobben.. jeg må snart komme meg på skolen... må bare betale litt regninger først.. [&:]
 
Skjønner at bekymringen  var stor da jeg ikke hadde vært på mobilen min på så lenge. Det ligner jo ikke på meg, mener jeg!
 Men nå er det i orden, snuppa!
 
 
Back
Topp