Ligner de på seg selv?

BølleBella

Elsker forumet
Nå har jeg sittet og titta på nyfødtbildene av min lille prinsesse. Og hun er utrolig lik seg selv! Hehe. Ser virkelig at det er henne [;)]

Ligner deres babyer på seg selv? Vil gjerne se bilder av hvordan de så ut som nyfødte, og hvordan de ser ut nå [:D]

Jeg synes hun er lik seg selv ihvertfall [:D]

*poff* [:)]

ja det synes jeg at han gjør :)

her kan du gått se at det er samme person :)
mes fetteren han sin er ikke lik seg nå som på nyførdpiblene.. føler når jeg ser nyførd bilder av fatteren at jeg ser på en ann baby :P

Så faktisk på bilder i går. Ja, han ligner seg selv veldig mye! men har hatt en periode i mellom der han har vært mer ulik faktisk.

Laget slik blide med 7 bilder av sønnen min Nyfødt,1måned,2måneder og til 6måneder.Han er lik seg[:D]

nope, absolutt ikke lik seg. han forandret seg veldig de to første månedene. fra 2 måneder til nå så var han lik seg selv.
men kjenner han nesten ikke igjen på nyfødt bildene. kun noen like trekk bare.

pluss at ALLE sa han ligna pappan den første tiden. nå syntes ALLE han er lik meg og spessielt ser jeg og mamma bilder fra når jeg var baby![:D] vi er helt like!!
Til og med pappan sier det nå. Tenk å snu så brått! jeg og sambo har ingen like trekk. han har smalt og avlangt ansikt, jeg ganske firkanta, han store øyne og munn, jeg små øyne og munn. jeg spiss nese med høy neserygg, han rund og lav neserygg.
så merkelig at det kan snu så veldig! [:D]

Back
Topp