Ligner babyen deres...

Vi har brukt sæddonor, så vi aner ikke hvordan donor ser ut. Men guttungen har vært prikk lik meg helt fra han kom ut (er nå 1,5), og det er ikke et eneste "fremmed" trekk å spore :)
Man ser vell de man kjenner :) svigermor ser kun seg og sine i mine unger, men 2 av de er veldig lik meg og min side
 
Eldste på 8 år å nr 3 på 4 mnd er helt lik sin far, begge jenter. Nr 2 på 3 år er kopi av meg å jeg er kvinneversjonen av min far :rolleyes:
 
Vår jente på nå 3 år ligner helt på pappaen sin, og har gjort det fra fødsel. Hun er helt lys og har blå øyne, jeg har mørkt hår og brune øyne. Var ganske lys selv når jeg var liten da. Oppførselen derimot, der tar hun det beste/verste fra oss begge :hilarious:
 
3-åringen var veldig lik min søster ved fødsel, men ble gradvis likere sin far. De aller fleste synes de er som to dråper vann, men jeg synes hen er en god blanding nå.

Babyen på 5 mnd er identisk til meg som baby. Vi er skummelt like, veldig stas :D
 
Eldste lignet sånn på faren sin da h*n ble født at jeg kunne ikke gjenkjenne noe fra meg i h*n.
Da h*n tilslutt lukket opp øynene kunne jeg se at h*n i det minste hadde min øyefasong.
Nå er h*n en god sammenblanding i ansiktstrekkene. Personligheten er veldig lik min.

yngstes ansiktstrekk ligner bare meg. Jeg føler at øyenfargen er som donorens, men det er det eneste jeg kan peke ut. Det er en annen blåfarge enn min.
 
Familien min har hele tiden sagt at hun er en tro kopi av sin far! Det tok lang tid før jeg kunne se hvem vesla vår ligner på. Plutselig en dag så jeg tanta hennes på farssiden i henne. Nå ser jeg også faren i henne. Men flere på hans side sier at hun ligner på meg.
 
Dattera mi var som snytt ut av nesen på samboerne min når hu ble født, hadde jeg ikke båret henne frem hadde jeg nesten ikke trodd hun var min :p men ettersom hu vokste har mine trekk kommet mer og mer frem, nå er hun delt i ansikte, min nese, munn og hake (pluss øyenbryn) og pappaen sine øyne, hårfeste og hårfarge! Blir spennede å se hvordan hu blir videre, vært en heldig jente og fått det beste fra oss begge :love2
 
Jeg lurer på: Mange som har erfaring med at baby ligner på far? Og noen som har erfaring med at baby som ligner på far, endrer seg og ligner på mor etter hvert? :p

Har selv en baby som er prikk lik far - og har hørt at de ligner særlig på far den første tida for at faren skal være sikker på at det er hans barn.

Spent på å høre!:anyone:gen014

Eldste min var prikk lik pappaen som nyfødt og baby. Nå er ho 4 år og ligner fortsatt på han, men ikke på samme måte liksom.
Lillebror er 8 mnd og er mer lik meg. Håper det fortsetter sånn :hilarious::hilarious:
 
Eldste var lik far først, så sykt lik meg da hen var årsgammel og deretter lik far igjen.
Mellomste var ikke spesielt lik noen av oss, men ble klin lik meg en stund, men etter ca 2 år ble hen mer lik far.
Tredjemann var en tro kopi av far fra fødsel og frem til nå nylig. Ligner mer og mer meg, men tviler på at vi blir spesielt like da særlig nesene deres er så å si identiske.
 
Begge mine yngste er lik faren, selv seks og tre år etter fødsel.
 
Jeg lurer på: Mange som har erfaring med at baby ligner på far? Og noen som har erfaring med at baby som ligner på far, endrer seg og ligner på mor etter hvert? :p

Har selv en baby som er prikk lik far - og har hørt at de ligner særlig på far den første tida for at faren skal være sikker på at det er hans barn.

Spent på å høre!:anyone:gen014
Ja hun var veldig lik faren i starten. Nå er hun klisslik meg bare
 
Min sønn var veldig lik pappaen og pappaens familie da han ble født. Men har fått flere trekk etter meg med tiden. Men i en alder av 18 måneder så er han ganske lik oss begge og ikke gått helt over til å ligne meg, men nå ser man også lettere mine trekk.
 
Her er guttene prikk lik pappaen.
er slik at om eldste ser bilder av faren fra han var liten, sier eldste at det er han selv, og ser han baby bilder av seg sier han at det er broren - søskenlikheten er sterk mellom de to. Jobber i samme bhg som eldste går i, og der mener kollegaene han er lik meg, men det ser ikke jeg. Lillesøster er mer lik meg
 
Nr 1 Har vært prikk lik meg siden fødsel og er fortsatt veldig lik meg (5år nå). Kan i grunn ikke se noe av pappaen når man ser på henne, men kan se antydning til likhet til svigermor i munnpartiet. Sønnen vår er mer lik faren og har vært det siden fødsel (blir snart 2år)
 
Her er hun nesten identisk med mine babybilder. Skummelt. Men min mann har ingen bilder av seg selv som baby/barn desverre. Ikke før han gikk skolen, så vanskelig å sammenligne. Det som er litt rart er at jeg og min mann kunne vært søsken. Jeg la ikke merke til det selv i begynnelsen, men fler og fler kommenterte hvor like vi var, og flere spurte om vi var søsken. Når jeg ser på han nå, kan jeg skjønne hva de mener. Vi er i grunn veldig like. Så om hun er en god blanding, men arvet like trekk som vi har felles, eller identisk med meg klarer jeg ikke helt svare på.
 
Storesøster lignet på pappaen sin og det var ikke før hun var rundt året at hun lignet litt på meg. Lillesøster ligner mer på meg.
 
Her er guttungen en god blanding av oss begge. Jeg ser mest far, men andre sier han ligner meg.. Vesla er bare fire uker gammel, jeg syntes hun lignet svigermor ved første øyekast, far har en del trekk fra sin mor så sånn sett lignet hun far. Hun endrer seg jo daglig så det er spennende å se hvilke trekk som kommer frem etterhvert. Akkurat nå synes jeg hun ligner storebroren sin, så da er vel hun og en god blanding av far og mor;)
 
Back
Topp