Lightergass...

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Leser på VG nå at en jente på 17 døde av å sniffe dette[:(]

Når jeg gikk i 8 klasse var det veldig mange som gjorde dette(inkl meg) og det var overhode ingen som trodde dette var farlig[&:] Vi kunne kjøpe en hel flaske og sniffe i løpet av kvelden...tenk så utrolig farlig som det er...vi hadde nok flaks for dette gjorde vi hver helg i lang tid..

Flere som gjorde det? Var en spesiell rus som gikk fort over så vi tenkte ikke på det som farlig egentlig..

Brukte også lim til skateboard eller noe lignende...shoe patch eller noe het det..

ORIGINAL: *LiLLa*

ja,er noen som har dødd etetr å ha sniffet det..[:(]

har aldri vært gira på det selv..

Vi syns det var kjempe gøy og vi var sikkert 6-7 stk i klassen som tok det..håpe det blir mer fokus på det nå for hadde vi vært klar over faren hadde vi aldri gjort det[&o]

Hadde en periode på ungdomskolen, kunne bruke en boks til kvelden, men de som driver butikker/kiosker her vi bor fikk beskjed om hva vi egentlig brukte gassen til, og nekta å selge til oss! heldigvis!

ORIGINAL: Camilla_81

Hadde en periode på ungdomskolen, kunne bruke en boks til kvelden, men de som driver butikker/kiosker her vi bor fikk beskjed om hva vi egentlig brukte gassen til, og nekta å selge til oss! heldigvis!

Ja det er bra [:D] Håpe det er aldersgrense eller noe på det nå[:D]

alltid vist at det er farlig jeg... har ikke prøvd det før[:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Camilla_81

Ja det er bra [:D] Håpe det er aldersgrense eller noe på det nå[:D]
er det ikke 18 års grense da[8|]som med røyk..

Kanskje det er det[:D] de er vel klar over hvor farlig det er nå...

nei fysj, ville aldri fallt meg inn[&:]

Har mista 2 bekjente som har gjort det, så det har aldri frista å gjøre det selv nei. [&o]

har altid vista det var farlig. og har ikke prøvd det.
var poppis på folkehøgskolen jeg jikk på.
heldivis sa butikkene ifra til skola at det ble kjøpt mye.

har sniffa FFG jeg.. (Formfett gass) [:)]

Skumle greier.......da jeg gikk FHS var det ei jente i nabokommunen som døde av overdose drivgass fra en sånn formfett boks [&:]

ORIGINAL: Candykikk

har sniffa FFG jeg.. (Formfett gass) [:)]

me2... riktignok før jeg fant ut hvor farlig det var da...

broren til en god vennine av meg døde av å ha sniffet lightergass[:(]

Søskenbarnet mitt døde av å sniffe lightergass faktisk [:(]

Det var på begynnelsen av nitti-tallet [8|]

Back
Topp