Liggestilling/sovestilling

Ina99

Flørter med forumet
Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med å ligge godt når jeg skal sove :laughing002 Hva er din(e) beste stilling(er) å ligge i?
Jeg personlig er en magesover, å det går jo obviously ikke lenger, å føler at så fort jeg finner en behagelig stilling så er det en eller annen kroppsdel som sovner bort, å våkner jo da av dette..:confused3 Trenger derfor noen nye ideer her:hilarious:
 
Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med å ligge godt når jeg skal sove :laughing002 Hva er din(e) beste stilling(er) å ligge i?
Jeg personlig er en magesover, å det går jo obviously ikke lenger, å føler at så fort jeg finner en behagelig stilling så er det en eller annen kroppsdel som sovner bort, å våkner jo da av dette..:confused3 Trenger derfor noen nye ideer her:hilarious:
Jeg er en sideligger, så sånt sett påvirker det meg ikke å være gravid. Bruker dog bbhugme puta mi (hadde aldri greid meg uten den!) for å få de beste stillingene uten at noen kroppsdeler sovner. Så den puten er egentlig mitt beste råd.
 
Pute mellom beina og pute mellom armene.
Også kan det være deilig med en pute bak ryggen synes jeg.
 
Ligger som regel på magen eller siden. Begge deler går fortsatt, for når jeg ligger på magen, så ligger jeg med et kne ut, så blir litt støttet opp på ene siden. Har ikke fått betydelig større mage enda, men merker en klump i magen om jeg ligger flatt på magen.
 
Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med å ligge godt når jeg skal sove :laughing002 Hva er din(e) beste stilling(er) å ligge i?
Jeg personlig er en magesover, å det går jo obviously ikke lenger, å føler at så fort jeg finner en behagelig stilling så er det en eller annen kroppsdel som sovner bort, å våkner jo da av dette..:confused3 Trenger derfor noen nye ideer her:hilarious:
Jeg sover også best på magen, men BBhug me puta mellom bena har vært redningen under begge mine svangerskap :happy:
 
Back
Topp