Liggestilling på barnet

French Design

Flørter med forumet
Hvordan er det med deres små barn i magen som er begynt å sparke? Hvor treffer sparkene oftest? Min lille tulle har visst ikke tenkt å legge hodet ned, hun.. Når sparkene kommer, så er det i siden eller nedover. Når er det vanlig at barnet snur seg med hodet ned?
 
Min lille la seg ikke med hodet ned før i uke 32. Tror det er veldig tidlig om barnet legger hodet ned allerede i uke 24. Da har de jo fortsatt god plass til å boltre seg! Så før min la seg med hodet ned, var det spark både her og der og opp og ned. Helt umulig å holde styr på hvilken vei krabaten lå! Nå er det stort sett alltid spark ut mot høyre side, i tillegg til at babyen strekker seg langt opp i ribbena, ikke alltid like behagelig...
 
Vår lille gutt la seg med hodet nedover ganske tidlig tror jeg. Han hadde hodet nedover i uke 25/26, og har ligget slik siden[:)]

Han sparker meg ganske hardt oppover mot høyre, i ribbena[&:], og snur seg/vrikker med rumpa, så hele magen min blir deformert. Kjenner også mye "kiling" nederst i magen, kanskje noen fingre eller noe slikt??

Det er ganske utrolig dette med graviditet[:)]
 
Mamma skulle egentlig ha meg med keisersnitt, men kvelden før Dagen snudde jeg meg og mamma dro ikke på føden likevel, men når kvelden kom så snudde jeg meg igjen! [:D] Jeg hadde heldigvis vett i meg og snudde meg igjen noen dager senere.. [:)]
 
Back
Topp