Liggestilling om natten .... Magestørrelse

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Siste uken har jeg kjent at magen virkelig har vokst fort... Fra den ene dagen til den andre går det ikke ligge på magen lengre.. Strever med å finne sovestilling... Hvordan er det med magen til dere andre med termin i april, andre som opplever at den kam vokse i rykk og napp?!

Har ikke kunnet ligget på magen på lenge..:p Men jeg sover like godt på sidene så for meg går det helt greit..;)
Magen er stor føler jeg, så den har vokst hanske jevnt og trutt hele tida føler jeg..:D

Ligger for det meste på sidene så har ikke vært noe problem enda :-)

Ligger normalt alltid på mage, men magen har vokst jevnt siden starten så ble fort at det ikke gikk lengere. Ligger alltid på rygg nå, gjorde jeg sist svangerskap også helt frem til fødsel..

Jeg har slitt veldig med søvnen de siste ukene og i går kjøpte jeg en bbhugme:D den er sååååå fantastisk og jeg anbefaler den til alle! Kan brukes i graviditeten, som ammepute og som babynest:D

Er leenge siden eg klarte å sove på magen. Så her er det sidene som får kjørt seg ;-) Har også bbhugme puta etter forgje svangerskap. Og er den beste investeringa ever :-) Har brukt den mykje både under svangerskap, ved amming, sitte/ligge "stol" til baby og når eg ikkje var gravid. :-)

Jeg klarer bare å ligge på høyre side, noen få ganger på ryggen. Merkelig nok er det ubehagelig å ligge på venstre side.

Jeg ligger alltid i fosterstilling på venstre side, men merker at jeg trenger litt mer støtte til, ehm, frontpartiet enn før :rolleyes: Så sover gjerne med en pute eller to under.

Jeg elsker å sove på mage. Så her bygger jeg meg et lite tårn av puter som støtter opp rundt magen. Våkner om det blir ubehagelig, da endrer jeg bare liggestilling.

Synes det er godt å ligge på magen, men klarer ikkje det lenger. Ligger på venstresiden, så langt eg kommer.

Jeg elsker å sove på magen, så jeg gruer meg til det ikke går lenger. Heldigvis går det helt fint så lang. Mannen min kom hjem med en bbhugme pute til meg her om dagen, jeg trenger den jo egentlig ikke enda, men den er så god og myk, så når jeg ligger på siden bruker jeg den likevel :)

Back
Topp