ligger på sykehuset

kariannemor

Elsker forumet
Har liggi på AHUS siden fredagskvelden med hyperemesis... begynte å spy skikkelig natt til fredag og i løpetav fredagen hadde jeg spydd 30-35 ganger så vi dro på legevakta på kvelden og da ble jeg sendt rett til sykehuset. Syns det er skikkelig tidlig å bli så dårlig som jeg er nå... sist hadde jeg kasta opp lenge før jeg havna på sykehuset, men er jo greit, nå får jeg kvalmestillende som virker litt i alle fall og har fått 7 liter væske inn gjennom armen... Var så redd for at det ikke var noe liv nå og at det kom til å gå galt, for følte meg akkurat sånn her sist jeg mista. Men var til UL i sta, og gjett hva!!?!?! DER LÅ EN LITEN PRIKK MED ET PYTTE LITE BANKENDE HJERTE!!!!! Da går det plutselig veldig greit at jeg spyr og ligger på sykehus og alt mulig. Har snødd her i hele dag, men når jeg kom tilbake fra UL hadde det slutta å snø, og nå skinner sola, dette må jeg bare ta som et godt tegn[:D] Og nå har jeg fått tatt meg en lenge etterlengta dusj og samboern har kommet med dataen min, så nå er alt bare HALLELUJA[:D]

Der var et "lite" referat fra meg, håper det går bra med dere og at det ikke er fler som ligger på sykehus eller spyr seg helt ut.

Hørtes forferdelig ut! så bra at alt går bra me det lille nurket[:)] varme klemmer sendes til deg[:)]

For en helg du har hatt, sender deg en klem

Men veldig bra at dere har fått sett et bankende hjerte, da kommer nok alt til å gå bra[:D]

Ønsker deg riktig god bedring og håper du kommer deg hjem snart

ORIGINAL: Cec*

Hørtes forferdelig ut! så bra at alt går bra me det lille nurket[:)] varme klemmer sendes til deg[:)]

Oi,du har virkelig fått kvlamen du dakar.
Bra du er et sted de tar godt vare på deg da,ta vare på deg selv og bare slapp av nå da.
Får håpe dette avtar fortere enn svint,så du kan slappe av å nyte svangerskapet.

Stoooor klem [:D]

ORIGINAL: Joffen

Men veldig bra at dere har fått sett et bankende hjerte, da kommer nok alt til å gå bra[:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Oi,du har virkelig fått kvlamen du dakar.
Bra du er et sted de tar godt vare på deg da,ta vare på deg selv og bare slapp av nå da.
Får håpe dette avtar fortere enn svint,så du kan slappe av å nyte svangerskapet.

Stoooor klem [:D]

Så bra st alt er vel med spiren!
Og st du er på bedringens vei.. Masse klemmer fra meg

God bedring til deg! Håper du snart blir kvitt kvalmen og nyter svangerskapet![;)]

uff stakkar deg som er så dårlig[&o] men da er det jo bra du ligger det så du får i deg næring intravanøst hvertfall.
Og tenker det  var et lyspunkt å se den lille spiren din. Nå gleder jeg meg til UL. skal i neste uke og da er jeg rundt 6 uker[:)]
Masse god bedring!![:)]

Ahh så kjipt da[:'(] Håper spyinga slipper taket å du snart kan dra hjem og nyte svangerskapet videre[:)]
Må være verdens deiligste følelse å se hjertet slår

Staaakar, håper kvalmen gir seg snart da å du kan få lov å komme hjem. Deilig å se det bankende hjerte kan jeg tenke meg

Masse god bedring til deg fra meg

tusen takk for gode ord alle sammen :) håper detta går fort over så jeg bare kan nyte å være gravid snart[:)]
STOOOOOOR klem til alle sammen[:D]

Stakkars deg.. Men bra at minien har det bra! [:)] God bedring, håper kvalmen gir seg snart!

Back
Topp