kariannemor
Elsker forumet
Har liggi på AHUS siden fredagskvelden med hyperemesis... begynte å spy skikkelig natt til fredag og i løpetav fredagen hadde jeg spydd 30-35 ganger så vi dro på legevakta på kvelden og da ble jeg sendt rett til sykehuset. Syns det er skikkelig tidlig å bli så dårlig som jeg er nå... sist hadde jeg kasta opp lenge før jeg havna på sykehuset, men er jo greit, nå får jeg kvalmestillende som virker litt i alle fall og har fått 7 liter væske inn gjennom armen... Var så redd for at det ikke var noe liv nå og at det kom til å gå galt, for følte meg akkurat sånn her sist jeg mista. Men var til UL i sta, og gjett hva!!?!?! DER LÅ EN LITEN PRIKK MED ET PYTTE LITE BANKENDE HJERTE!!!!!
Da går det plutselig veldig greit at jeg spyr og ligger på sykehus og alt mulig. Har snødd her i hele dag, men når jeg kom tilbake fra UL hadde det slutta å snø, og nå skinner sola, dette må jeg bare ta som et godt tegn[:D] Og nå har jeg fått tatt meg en lenge etterlengta dusj og samboern har kommet med dataen min, så nå er alt bare HALLELUJA[:D]
Der var et "lite" referat fra meg, håper det går bra med dere og at det ikke er fler som ligger på sykehus eller spyr seg helt ut.

Da går det plutselig veldig greit at jeg spyr og ligger på sykehus og alt mulig. Har snødd her i hele dag, men når jeg kom tilbake fra UL hadde det slutta å snø, og nå skinner sola, dette må jeg bare ta som et godt tegn[:D] Og nå har jeg fått tatt meg en lenge etterlengta dusj og samboern har kommet med dataen min, så nå er alt bare HALLELUJA[:D]Der var et "lite" referat fra meg, håper det går bra med dere og at det ikke er fler som ligger på sykehus eller spyr seg helt ut.

Masse god bedring til deg fra meg