ligger på føden...

lita_23

Elsker forumet
Ligger på føden jeg da... kom inn i natt med rier 5-8 min mellom hver...så nå ligger jeg her med riehemmende drypp og fått 1 lungemodningssprøyte... er jo litt tidlig å komme ut nå...

så æ ligg no her å glor....[:)]

Det var litt tidlig ja.[&o] Får håpe riene stanser, og at babyen holder seg der den skal enda noen uker.[:)]

Lykke til![:)]

Ojsann!!!!! Er det 6-7 uker du har igjen??
Håper det går bra med dere, får håpe lillebror holder seg inne i magen litt til[;)]
Stor klem[:D]

Krysse fingra for at dere e i de beste hender og at lillegutt holder sæ inne litt til[:)]

Knip igjen!!!!!!!!

Sjokk over at du allerede er så langt Lita, men håper han blir der ei stund te[:)]

Ønsker deg ALL lykke nå[:)][:)][:)]

hei jenter!

De fikk stoppet riene.. men livmorhalsen har blitt veldig kort.. Så var så vidt jeg fikk dra hjem.. å fikk streng beskjed om å ligge mest mulig en uke halvannen til hvertfall,. .så jeg får ikke gjort så mye om dagen lissom.. [&:]

Heldigvis en super venninne som var hos meg i dag og tok litt husarbeid, så jeg slipper å ligge å irritere meg over alt jeg ikke får gjort..

Så nå får jeg bare ligge her da, merker at bekkenet blir helt ødelagt av det her men, får tenke på lille gullet.. han trenger å vokse litt til [:)]

Uff, ja, ikke greit med noen stillinger egentlig, når bekkenet krangler.[:'(]

Men godt de fikk stoppet det da, så får vi håpe han holder seg fast inni der en stund til.[:)]

det var godt de fikk stoppa det!!
sjønner det må var grusomt å bare ligge,men alt for den lille[;)]
masse lykke til videre!![:)]

takk for supporten [:D][:)] det går nok bra! [:D]

godt de fikk stoppa det [:)] du får slappe av og prøve å kose deg den siste tiden.

Back
Topp