Ligger på føden...

Så godt å høre! Nå må du bare slappe av så lille har de beste forhold for å holde seg inne i magen en liten stund til! Må være en tøff situasjon å være i, er ikke rart du er redd og sliten :) <3
 
Takk :) Januar hadde vært toppen, akkurat nå håper jeg på at lille skal holde seg inne i minst 3-5 uker til, så mye bedre enn å komme nå :) men krysser såklart alt for at vi kommer oss over nyttår :D
Så bra at det roet seg, håper det holder seg sånn :) sikkert veldig betryggende å få vite så mye om prematur nå når det blir så uvisst om når den lille skatten din kommer :)
 
Aww ❤️ Man blir ganske sårbar å redd i en sån situasjon, men kjenner jeg har blitt så positiv siste dagen å at vi skal komme oss gjennom dette uansett :) Har fått mye informasjon fra barnepleier på prematuravd her, å ble sååå mye roligere av det :)
Så bra <3 ja det forstår jeg veldig godt. Heldigvis så tåler lille babyen mer enn vi tror og vi har et godt støtteapparat rundt oss på sykehuset og leger og barnepleiere som jobber med dette hver dag :) veldig bra at de tar vare på deg.
 
Håpet den lille blir i magen litt lenger. Det kan gå begge veier det, har i familien både en som fikk riene stoppet uke 28. Og fødte i slutten av uke 29. Og en som fikk dem stoppet i uke 23/24. Og fødte ei god uke over termin.

Du er så langt på vei, og med lingemodningssprøyte, at det går bra om det skjer, men det er mye mer styr. Det et enklere å vente noen uker. Mindre greier å passe på etterpå.
 
håper at alt står bra til nå med dere begge;)
 
Så godt å høre at du er oppe å går i det minste =) Får håpe det går bra så du får beholde lille inne i magen en stund til =)
 
Godt å høyre det går godt:) kryssar fingrane for at det vert heimreise på dykk på måndag:) lykke til, og god helg ❤️
 
Back
Topp