Ligger på føden...

Tusen takk jenter, så koselige meldinger :*
Har sovet noen timer nå med drypp å riene er mye mindre heldigvis :) De kan bare sette meg på drypp i max 48 timer, fortsetter riene etter det blir det fødsel :( Er så spent å lei meg å redd :( ImageUploadedByBV Forum1447918533.818133.jpg
 
Tusen takk jenter, så koselige meldinger :*
Har sovet noen timer nå med drypp å riene er mye mindre heldigvis :) De kan bare sette meg på drypp i max 48 timer, fortsetter riene etter det blir det fødsel :( Er så spent å lei meg å redd :( Vis vedlegget 146607
Krysser fingrene for at det hele stopper opp!❤ Skjønner veldig godt at du er både spent, lei deg og redd! Mange klemmer til deg!❤❤
 
Oi så dramatisk! Skjønner du blir redd. Heldigvis er du i beste hender nå. Uansett hva som skjer så går det nok bra, selvom det er litt tidlig å melde sin ankomst. Lykke til! <3
 
Huff, ikke en kjekk situasjon det der..
Men vit at de tar godt vare på dere begge, og selvom det er tidligere enn ønskelig så er du i uke 32 og det kommer til å gå helt fint med lille om h*n vil komme ut, bare litt lengere tid på sykehuset for å vokse seg større☺️
 
Oii! Masse lykke til, enten det blir baby nå eller senere:) dette går nok bra skal du se:) jeg krysser hvertfall alt jeg har <3
 
Masselykke til. Håpe virkelig at riene stoppe :)
 
Oi! Håper de får stoppet riene så lille bølla får bo inne i magen din en stund til! Sender deg mange gode klemmer og krysser både fingre og tær :) <3
 
Ønsker deg masse lykke til. Håper det roer seg. Jeg hadde også så tette maserier men ingen åpning. Håper babyen vil holde seg litt til inni der.
 
Liten oppdatering fra sykesenga :)
Dryppet virker veldig bra å har ikke hatt rier siden inatt :D Fått vite at om jeg får rier igjen etter to døgn med riehemmende, kan de sette meg på to døgn til på det heldigvis. Men får jeg rier etter det, er det ingenting å gjøre.
Lille har fått en lungemodnings sprøyte, å skal få nr to ikveld. Så er han bedre rustet om han kommer nå :)
Tusen takk for alle lykkeønskningene ❤️❤️❤️
 
Back
Topp