Ligger på føden...

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Ble sent med luftambulanse til sykehuset i 23 tiden ikveld pga premature rier, ligger på registrering nå :( Riene er tette, men har bare åpnet meg 1 cm.. De har satt meg på drypp som skal stanse riene. Så får vi se hva som skjer. 31+6 bare så håper de får stoppet det :( ImageUploadedByBV Forum1447897078.201899.jpg
 
Ble sent med luftambulanse til sykehuset i 23 tiden ikveld pga premature rier, ligger på registrering nå :( Riene er tette, men har bare åpnet meg 1 cm.. De har satt meg på drypp som skal stanse riene. Så får vi se hva som skjer. 31+6 bare så håper de får stoppet det :( Vis vedlegget 146591

Jeg håper den riedempende medisinen stanser riene og at den lille holder seg inne en stund til :)

Ønsker deg masse lykke til <3
Sender over en god klem <3

Hold oss gjerne oppdatert!!
 
Håpa medisinen hjelpe <3 Masse lykke til <3
 
Håper det går bedre med deg og at riene har stoppet. Uansett, masse lykke til og gode klemmer din vei ❤️
 
Off høres ikke godt ut :( håper det er modningsrier som de får stoppet opp så det blir noen uker til! I det minste er det heldigvis svært sjeldent at det går galt over uke 30 hvis fødsel skjer da har jeg lest flere steder hvis det skulle oppstå :) Men krysser selvfølgelig alt for at du får vente så lenge og trygt som mulig for fødsel <3
 
Back
Topp