Ligger litt bakpå, igrunnen!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jeg burde tatt en støvtørke-runde, og vasket gulv, og vasket vinduer.
Men det blir ikke gjort, gitt... går og venter på at jeg skal få lyst og energi, men det ser ut til å la vente på seg.
Si det er flere litt rustne husmødre der ute, 'a!

(Heldigvis står mannfolket for tømming av oppvaskmaskin, smører niste til guttungen og tar siste ryddings før natta, men allikevel... jeg må bidra litt..!)

Hihi rusten her å..

Mannen har ordner og styra for meg hele uka (litt dårlig samvittighet)

Har ligge straka ut med vondt i magen(antagelig en bivirkning av for mye appelsin juice)

Herlige disse mannfolkene våre.. hva skulle vi ha gjort uten dem :D

Jeg er et elendig husmor emne om dagen. Samboeren min har tatt seg av det meste den siste tiden enda han også er syk - føler seg heldigvis bedre enn meg. I dag var vi på butikken for å kjøpe vintersko til E og jeg er helt kake. Feber og tror jeg bare må gå å legge meg nå. Jammen glad jeg er sykemeldt noen dager til. Klarer ihvertfall ikke gå på jobb.

Har vaskebyrå jeg :D invisterte i dem i august. Kommer 2 ganger i mnd, er bare for meg å tørrmoppe gulvet i ny og ne :D

Har også vaskedamer som kommer to ganger i mnd - det er uvurderlig nå i disse dager i hvert fall....

Jeg gjør alt selv, og jeg er også slapp, spesielt nå som jeg er syk. Men det ser okey ut :)

Velkommen i klubben!

Støvkluten er ikke pri 1 nowadays.... Men: I helga skal junior på "ferie" til mine foreldre - så da skal jeg benytte anledningen til å svinge både mopp og støvklut. Er egentlig mest fornøyd med  å ha det rent og ryddig rundt meg, men med en 2-åring i huset varer det sånn ca til to minutter etter at vasken er gjort... Er ikke så lett å finne tida (eller rettere prioritere tida) til de store vaske-stuntene når vi jobber fullt begge to og gjerne vil være litt med junior, og gjøre litt andre ting i helgene. Hadde vært kjekt med vaskehjelp, ja.

Så i kveld - når vasken er gjort, kan fredagsroen senke seg i heimen. Tv og pizza i kveld, tenker jeg. Og i morra: sove lenge, male lister (som skulle vært malt siden i fjor høst....) - og avslutte dagen med å gå ut og spise. Det er lenge siden det! Så barnefri = litt jobb og mye kos

husmor kafferno??? vasking???? æ skjønne ikkje ka dåkker snakke om.... finnes ikkje rydde feen???? trudde alt bære bei gjort æ.... kan førklare d TOTALE KAOSE her i huse før tia ;) me konstant kvalme (som heldi vis ser ut tel å lætte) å bækken (dårli) løsninga bi d lite gjort...

her er det helt forferdelig! med to aktive jenter fra før, som drar utover alt stort sett, og med en mamma som ikke orker å gjøre noenting for tida, er det flaut å ta imot besøk. Jeg er egentlig ikke så stessa på at det skal se helt strøkent ut i utgangspunktet, men lik at det ser litt ordentlig ut, da!!! ;)

Back
Topp