Ligger langt nede

karro.90

Betatt av forumet
hei

Guttungen ligger veldig langt ned i bekkenet og presser, gjør utrolig vondt til tider! Klarer nesten ikke stå oppreist eller gå, er dette vanlig? Kan dette føre til tidligere fødsel?
Har nesten ikke mage, ser ut som om jeg er 4/5mnd og ikke snart 40uker, så han ligger godt gjemt!
Og lite deilig når han ligger å krafser med hendene der nede

Min gjør også det og samme gjorde storesøster. Aldri hørt at det kan føre til tidlig fødsel eller noe. De kommer heldigvis ikke lengre ned enn hva livmora tillater.
Men ja, det er vondt å ubehagelig til tider. Noen dager kjennes det også ut som jeg bretter babyen når jeg bøyer meg

Ja, lillebror styrer fælt nedi der allerede, er 29+1 idag. Storesøster begynte ikke så tidlig etter det jeg kan huske. Jeg fødte tre dager før termin, men det har nok ikke noe med at hun lå langt nede å gjøre :) Du merker når magen synker, og det blir lettere å puste.

Presser veldig og stikker, veldig normalt... Kan holde på sånn lenge før termin. Syns magen min å har falt litt mer ned enn før, men babyen blir jo større og tyngre så veldig naturlig... Husker helt på slutten sist klarte jeg nesten ikke gå for d presset og stakk sånn:p

Det er helt normalt med nedpress dessverre. Veldig ubehagelig! det skal etter hva jeg har hørt hjelpe litt på smertene når hodet til babyen har festet seg ordentlig, men når det skjer har ingenting å si for når man føder eller ei det heller.

Presser veldig og stikker, veldig normalt... Kan holde på sånn lenge før termin. Syns magen min å har falt litt mer ned enn før, men babyen blir jo større og tyngre så veldig naturlig... Husker helt på slutten sist klarte jeg nesten ikke gå for d presset og stakk sånn[emoji14]
Sånn hadde jeg det sist også, deilig [emoji14]

Back
Topp