Ligger langt nede nå

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Nå ligger mini veldig langt nede føler jeg!
Om jeg legger hånden litt nedover på skambenet så kjenner jeg han rører seg dær.
Det er litt ekkel følelse også :S
Er ikke sikker på om jeg tør noe mer sex siden det kjennes ut som han står i utgangen, han har bare ikke åpnet "døren" enda. Lurt å ikke banke på for mye :P haha

Klarer ikke å sove heller når han romsterer så fælt nedi dær.
Best for han at han ikke ommøblerer :@

Nå ligger mini veldig langt nede føler jeg!
Om jeg legger hånden litt nedover på skambenet så kjenner jeg han rører seg dær.
Det er litt ekkel følelse også :S
Er ikke sikker på om jeg tør noe mer sex siden det kjennes ut som han står i utgangen, han har bare ikke åpnet "døren" enda. Lurt å ikke banke på for mye :P haha

Klarer ikke å sove heller når han romsterer så fælt nedi dær.
Best for han at han ikke ommøblerer :@
Kjenner på det samme jeg også ;-)
Føles ut som at hun tenker å grave seg ut der nede.. :S

Kjenner på det samme jeg også ;-)
Føles ut som at hun tenker å grave seg ut der nede.. :S
Haha ja det er ekstremt :S
Men skjønner det jo litt også, det må være veldig kjedlig å ligge sånn i mange uker :P Er vell deres tidsfordriv, også ihjelper det sikkert kroppen på å bli moden ;)

Haha ja det er ekstremt :S
Men skjønner det jo litt også, det må være veldig kjedlig å ligge sånn i mange uker :P Er vell deres tidsfordriv, også ihjelper det sikkert kroppen på å bli moden ;)
Haha ja det må det virkelig være. :-P
Ja, det er nok det. Spent på om det skjer noe snart jeg nå :-) :-P

Lillegutt ligger og veldig langt ned. Syns jeg kjenner noe innenifra, men vet ikke sikkert om det er hodet :P veldig ubehagelig/vondt hvis han romsterer der nede, har jo så vondt i symfysen fra før av.

Skulle ønske min krøp nedover snart og... Jeg vil puste!!!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig!! Hun har festet seg nå, men hun må ha tidenes lengste babykropp siden jeg sliter med å få i meg oksygen nå om dagen :P

Signerer denne jeg også! Her ligger hun laaaangt nede, men fortsatt problemer med pusten...

Venter lillesøster 5.Oktober

Ligge heeeeeilt nere i bekkenet her og, kan jo ikkje sitta normalt ein gong...

Back
Topp