Ligger langt ned?...

Stine Celin

Andre møte med forumet
Jeg hører av folk jeg kjenner at de blir sparket mye i ribbena og oppover den veien... Jeg har det omvendt. Han lille min ligger og sparker meg ned i mot blæra og lysken, og noen ganger føler jeg at han ligger for langt ned.... Er det noen andre her som bærer langt ned i bekkenet?

jeg hadde det sånn.. jeg hadde det faktisk på begge måter.. ble sparket som en gal i blæra.. ikke moro.. tror jeg bodde på do en stund.. og jeg ble sparket i ribbeina.. det var værst.. klarte ikke å sitte en gang..

Men på slutten så var han mest i ribbeina og hamra løs.. artig liten pjokk..

Uff nei det høres ikke noe godt ut. Jeg begynte bare og lure litt på om han kanskje lå feil i og med at ingen jeg kjenner har hatt det slik. Vil liksom ikke mase på legen min om alt heller og dessuten så er det så mange her inne så jeg tenkte at noen måtte jo vite noe. Så takk for at du svarte!
[;)]

Jeg får også bare spark i blæra.. Men når hodet festes og sånn (om ti år, føles det som) da kommer nok de fleste sparkene rett opp da!!

Jeg har også hatt det sånn helt frem til nå...

Ikke så behagelig til tider!!

er en stund til du skal føde enda vettu, så han kommer nok til å snu og flytte rundt på seg der... han skal ikke legge seg med hodet ned før på slutten vettu [:)] tror ikke du har noen grunn til bekymring...

Back
Topp