Ligger her på sofaen

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Og har brettet opp genseren og studere magen :p det er skikkelig artig,ser når hun sparker og slår,og stryker over magen :p også kjente jeg hode,det var litt ekkelt,tenkte med engang,tenkt og jeg trykker bulk i hode hennes? Er sikkert ganske så umulig da :p

Slik var det til meg i går kveld, full action! Hærlig :)
Tror nok ikke det er mulig nei.

Og har brettet opp genseren og studere magen :p det er skikkelig artig,ser når hun sparker og slår,og stryker over magen :p også kjente jeg hode,det var litt ekkelt,tenkte med engang,tenkt og jeg trykker bulk i hode hennes? Er sikkert ganske så umulig da :p
Oi.. Tenkte akkurat over det samme da jeg sto o dusjen i sta.. Kjente at han dreiv å flytta litt på deg, da get tok på magen min kjente jeg skikkelig godt at det var hodet som lå der.. på andre siden var det også noe.. litt usikker på om det var rumpa eller føtta =P Er så moro!! =)

Skulle ønske at jeg hadde morkaka i ryggen så jeg også kunne kjenne sånt :) Men det kjennes sikkert på meg også etterhvert som babyen blir større? Satser på det ihvertfall :)

Skulle ønske at jeg hadde morkaka i ryggen så jeg også kunne kjenne sånt :) Men det kjennes sikkert på meg også etterhvert som babyen blir større? Satser på det ihvertfall :)

Det gjør nok det :) Mange uker er du? Jeg har morkaken forran, og det er ikke sååå lett og se på meg heller, men man ser ho innimellom. Gleder meg til ungen blir enda sterkere, dette kan jo ikke være alt :p
Hadde gleda meg til og kjenne hikkingen og jeg, men det blir sikkert ikke no pga morkaka.

Det gjør nok det :) Mange uker er du? Jeg har morkaken forran, og det er ikke sååå lett og se på meg heller, men man ser ho innimellom. Gleder meg til ungen blir enda sterkere, dette kan jo ikke være alt :p
Hadde gleda meg til og kjenne hikkingen og jeg, men det blir sikkert ikke no pga morkaka.
Jeg er 28+4 idag :) Kjenner bevegelser så jeg er egentlig fornøyd, tok laaang tid før jeg kjente noe som helst :)

Jeg hadde morkaka forran sist, men kjente hikkingen fordetom:)

Jeg har også morkaken forran, men i det siste har det vistes på utsiden likevell :)

Da har du kanskje litt mindre flesk enn meg? :P er mye mage her, og noe av det er ikke pga babyen.. :P men jeg har såvidt sett at magen har rørt seg bittelitt innimellom :) kjedelige er jo at babyen blir rolig med en gang jeg legger meg på ryggen :P "ah, god plass, da legger jeg meg og sover litt" :P

Da har du kanskje litt mindre flesk enn meg? :P er mye mage her, og noe av det er ikke pga babyen.. :P men jeg har såvidt sett at magen har rørt seg bittelitt innimellom :) kjedelige er jo at babyen blir rolig med en gang jeg legger meg på ryggen :P "ah, god plass, da legger jeg meg og sover litt" :P

Haha, nei det tror jeg ikke! For jeg et meget godt polstret :P
Men det skjer skjelden når jeg legger meg ned for å se ja.. Å om det er mye action lenge og jeg får sambo til å se/kjenne, så er det dønn rolig med en eneste gang. Det slår ikke feil :P

Haha, nei det tror jeg ikke! For jeg et meget godt polstret :P
Men det skjer skjelden når jeg legger meg ned for å se ja.. Å om det er mye action lenge og jeg får sambo til å se/kjenne, så er det dønn rolig med en eneste gang. Det slår ikke feil :P
Ah, kjenner til den ja :-P satser på at det er fordi babyen syns det er beroligende og koselig når vi tar på magen :-) men h*n sparka når gynekologen tok sånn ultralydgugg på magen min, det var visst et godt tegn :-)

Det gjør jeg også:) thihi er så gøy:)

Så koselig :Dmi sparker nesten bare nedover mot blæra så er skjelden jeg kan kjenne på utsiden at hun sparker..

Trollet mitt sparker veldig mye! Både ser og kjenner det godt!! Kan se hele magen flytter på seg! :-) av og til sparker og slår han på likt, da kan vi se at det buler ut på begge sider! <3 jeg er i uke 26+2 og har ikke kjent hikking enda!

Back
Topp