Ligger her da ...

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Med sinnsjuke modningsrier,vondt både framme på magen og i korsryggen..Klokka er 2 på natta :rolleyes: Gått slik siden fredag..Kan heller ikke røre på meg før jeg får vanlige kynnere ..Blir sprø..Vill føde nå:hilarious:

Andre som har modningsrier ?:D

Høres veldig slitsomt ut.

Jeg får litt kynnere innimellom når jeg ligger eller sitter stille, men de er ikke vonde. Gir meg mest av alt litt dårlig lungekapasitet. Merkelig nok kjenner jeg ingen når jeg er i aktivitet.

Høres veldig slitsomt ut.

Jeg får litt kynnere innimellom når jeg ligger eller sitter stille, men de er ikke vonde. Gir meg mest av alt litt dårlig lungekapasitet. Merkelig nok kjenner jeg ingen når jeg er i aktivitet.
Ja er veldig sliten nå, kommer til å være helt peisa om fødsel starter nå :hilarious:

Er vell litt forskjellig for alle tenker jeg..Hadde ikke dette sist for 7år siden :rolleyes:

Nei, men har mye mensmurringer og mer ubehag nederst i ryggen.
Bittelitt plagsomt, men mest spennende. Men sover dårlig om natten og det er jeg lei. Ligger ikke godt samme hva jeg gjør.

Hva er forskjellen på modningsrier og kynnere? :bookworm:

kynnerne mine kjenner jeg som att magen trekker seg sammen og det trekker seg opp inn under lungene uten smerter bare ubehag men modningsrier er vonde som minner om rier, ikke drit vonde med det kjennes.. .Trodde fødsel starta men gjorde ikke det :wacky:Slik jeg forsto det på jordmor...

kynnerne mine kjenner jeg som att magen trekker seg sammen og det trekker seg opp inn under lungene uten smerter bare ubehag men modningsrier er vonde som minner om rier, ikke drit vonde med det kjennes.. .Trodde fødsel starta men gjorde ikke det :wacky:Slik jeg forsto det på jordmor...
Ah :happy: mine kynnere kan bli svært ubehagelige, på grensa til vondt. Og det kan kjennes litt i både ryggen og nedover lårene. Vet ikke om de kan kvalifiseres som modningsrier, men hva nå enn jeg har, har jeg mye av :p

Ah :happy: mine kynnere kan bli svært ubehagelige, på grensa til vondt. Og det kan kjennes litt i både ryggen og nedover lårene. Vet ikke om de kan kvalifiseres som modningsrier, men hva nå enn jeg har, har jeg mye av :p

Er ikke noe godt uansett :DTror det er forskjellig for alle hvordan man kjenner på det, noen merker ikke kynnere heller :)

Back
Topp