Ligger du på magen fortsatt?

Jeg ligger fortsatt på magen.
Er riktig nok bare i uke 19, men lå på magen ganske lenge de andre gangene så vi får se hva som skjer denne gang

Jeg klarte ikke ligge på magen etter uke 4/5....

Var vel rundt 20 uker kanskje. Har aldri ligget på magen når jeg har sovet uansett. Men klarte å ligge på magen til da ihvertfall:)

Nei. Klarte det ikke før e ble gravid og ikke etter svangerskapet heller. Kan ligge max 15 min før bekkenet låser seg og e ikke klarer å bevege meg.

Sover alltid på magen og sov faktisk på magen til mini ble født i uke 34. Vel, klarte ikke sove på magen etter at vannet hadde gått så det ble to netter på rygg før hun endelig kom ut :p

Sov slik halvveis på magen gjennom hele svangerskapet :-) sov veldig dårlig, pluss at jeg fikk skikkelig verk i bekkenet når jeg lå på siden

Klarer ikke å ligge helt flatt på magen, men hvis jeg drar det ene benet litt opp så går det. Men lille i magen sparker ville hvis jeg legger meg på magen, så klarer jo ikke å sovne..hehe

Eg låg på magen til the end. Sover alltid på magen :p men det blei med masse puter rundt slik at det blei som et hull :) heilt perfekt og super deilig :D

Sent from my iPhone using BV Forum

36 uket idag og klarer for alt i verden ikke ligge på magen nå. Lå vel på magen til rundt uke 20 men etter det ble det bare ubehagelig.
Men gleder meg til å kunne ligge på magen igjen.

Back
Topp