Ligger dere på magen?

whatthewhat

Glad i forumet
Forrige gang turte jeg ikke ligge på magen etter jeg kjente det begynte å vokse, av en eller annen grunn. Nå er jeg 16+0 og ligger fortsatt flatt på magen hele natta.. Det er bare å
Gjøre det så lenge det går, ikke sant?
Får ikke til å sove på annet enn mage og rygg, så prøver å utsette sidestillingen og dårlig søvn så lenge som mulig :p

Samme her. 16+1 og ligger fortsatt på magen. Turde ikke det sist men tenker at jeg merker når det blir ubehagelig.

Ligger også litt på magen ennå:) det må vel gå bra vel :) babyen vår er sikkert tøffe så de tåler det:)!

Forrige gang turte jeg ikke ligge på magen etter jeg kjente det begynte å vokse, av en eller annen grunn. Nå er jeg 16+0 og ligger fortsatt flatt på magen hele natta.. Det er bare å
Gjøre det så lenge det går, ikke sant?
Får ikke til å sove på annet enn mage og rygg, så prøver å utsette sidestillingen og dårlig søvn så lenge som mulig :p
Jeg har lest at så lenge det er komfortabelt er det helt trygt å ligge på magen.

Jeg ligger på magen. Det er den stillingen jeg liker best. Merker at jeg er litt øm i magen for tiden, så det er ikke like behagelig nå. Jeg er 13+3.

Lå 8mnd sist. Og ligger så lenge jeg klarer nå også. Med mindre dere har en spiss kant midt i senga som dere hopper på om natta er det null sjanse å "mose" baby der den flyter rundt i vannboblen sin... ;) Mellom tarmer og organer som flyttes rundt. Og knokler som holder ting trygt ;)

Lå 8mnd sist. Og ligger så lenge jeg klarer nå også. Med mindre dere har en spiss kant midt i senga som dere hopper på om natta er det null sjanse å "mose" baby der den flyter rundt i vannboblen sin... ;) Mellom tarmer og organer som flyttes rundt. Og knokler som holder ting trygt ;)
Ingen spisse kanter- hehehehe! :p jeg trodde ikke man kunne det forrige gang jeg, så ble utrolig glad denne gangen noen mnd ekstra med grei søvn er ikke å forakte!

Jeg har lest at man absolutt ikke kan skade babyen ved å ligge på magen. Den er godt beskyttet :) Jeg sover aldri på magen til vanlig, men jeg går til kiropraktor og der ligger jeg jo på magen på en benk og blir most ned i benken når hun skal knekke ryggen. Er aldri redd for at jeg moser babyen fordet :)

14+5 og ligger enda på magen uten problemer;) men jeg merker at jeg må tisse om natta så kan det være litt ubehagelig å ligge på magen, men så fort jeg har vært på toalettet så går det helt fint igjen:p

Ligger på magen,men kjenner det er ømt. Får vondt i ryggen også, uansett stilling egentlig.. Men klarer ikke å sovne i en annen stilling enn på magen.

Bare å ligge på magen. Det stopper seg selv. :) kroppen sier godt i fra. :)

Back
Topp