Ligger de søte små i sprinkelsengen sin?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Sprinkelsenga vår blir ikke så mye brukt for tiden, lillefrøkna trives visst veldig godt i vår seng, og det er mye lettere å bare la henne sove hos oss. Jo fortere hun sovner, jo mer søvn blir det på mammaen, så da gidder jeg ikke å styre så mye med det. Også er det jo veldig koselig å ha henne rett ved siden av meg. Iblant sovner jeg mens jeg ammer henne om natten, og da storkoser hun seg virkelig. Da kan jeg våkne en time senere, og hun ligger der og sover med puppen godt plantet i munnen enda og bare nyter å få bruke meg som smokk.

Lillefrøkna sover alltid i voggen sin om natten. Sovner på meg og så legger jeg henne oppi. Om morgenen, etter at sambo har stått opp ligger hun i sengen med meg :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

tok litt tid før jeg klarte å legge småen i sengen sin sist.ville ha hun ved meg hele tiden;) kan ikke uttale meg enda denne gangen siden jeg fortsatt venter på at han skal komme.:)

Her har jeg son amme madrass som han ligger på i sengen vår... synes d er veldig bra nå i starten til vi blir kjent å får rutiner:)

Ham sover rundt fåreløpig så håper d varer:):):) lov å håpe...

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Forsøkte å legge han i senga en natt men han ville ikke. Våkna etter 5-10 min så i natt var vi tilbake til samsoving. Heller det for å få mer søvn.
Er jo veldig koselig men han skal helst ligge helt inntil meg hud mot hud og det er såååå varmt...

Ligger alltid i vugga si om natta... sover bedre både hun og vertfall meg.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Tror nok han fint kunne ligget i vuggen ved siden av sengen, men mammahjertet klarer ikke. Sliter så veldig med at tiden går alt for fort, så jeg vil ha han nær hele tiden. Har gått til innkjøp av ammemadrass han ligger i :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Nå sover han stortsett i sin egen seng men i flere uker haR han lagt opp på meg eller ved siden av meg i sengen. Så lenge jeg får søvn så bryr eg meg ikke om det blir litt samsoving nå i starten.

Sniker litt ;) her sover snuppa i sprinkelsenga si. Gjort det fra dag 1, og heldigvis for det. Hadde ikke sovet noe godt med hu ved siden av meg.. men kommer opp til meg når hu våkner på morran etter samboeren har dratt på jobb. Da er det bedre plass ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Ja, vesla mi ligger alltid i sin egen seng! :) Hun sover så godt der, og da sover jeg mye bedre også.. Så her sover vi hver for oss om natta og koser om dagen ;p

Termin 7.juli

Ligger i ammeseng i vår seng. Sover godt alle mann ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Han våkner omtrent annenhver time, så hadde vært veldig slitsomt å flytte han hver gang. I det siste har han også hatt vondt i magen på natten, og da er det ikke snakk om å ligge alene...

Back
Topp