Ligger de mye på gulvet?

Snoefte

Forelsket i forumet
Ja, ligger de små mye på gulvet alene, eller blir de fort lei?
Her går det veldig opp og ned, men sjelden lengre enn et kvarter

Ligger mye på gulvet, ble mer stas å ligge på gulvet etter hun begynte å rulle, og åle seg litt rundt, men når hun ikke klarte å komme seg litt rundt, ble hun fort lei...
Kan ligge i over en time på gulvet å leke alene ihvertfall, sikkert lengre å, men jeg har aldri tenkt over hvor lenge hun ligger der, hun storkoser seg ihvertfall

Ja her ligger hun myye på gulvet, men tar henne opp ca hvert 20 minutt, og har henne litt på fanget eller slikt, og så etter en stund legger vi henne ned igjen og da går det bra :) Men hun ruller ofte over på magen, og DA blir hun irritert med en gang. Hun prøver ikke å bevege seg, hun bare begynner å syte og klage.. Skulle ønske hun prøvde litt mer slik at hun lærer seg å rulle begge veier eller å krype. 

tjukkebolla^^ skrev:
Ligger mye på gulvet, ble mer stas å ligge på gulvet etter hun begynte å rulle, og åle seg litt rundt, men når hun ikke klarte å komme seg litt rundt, ble hun fort lei...
Kan ligge i over en time på gulvet å leke alene ihvertfall, sikkert lengre å, men jeg har aldri tenkt over hvor lenge hun ligger der, hun storkoser seg ihvertfall

Er sånn her også! 

Varierer veldig. Noen dager kan hun ligge en time og kose seg, leker og åler seg rundt.. Andre dager holder hun 5-10 minutter, og vil heller sitte eller ligge i sofaen med meg, eller gjøre andre ting. Nå har vi nettopp flyttet, og da er det myyye bedre plass på gulvet, så lurer på om hun syns det er litt skummelt enda 

Her ligger gutten våres veldig mye på gulvet. Han har nettopp begynt å krype så det er ekstra stas! Men....ho mor må alltid være i nærheten. Kan ikke gå noen steder, da vil han være med! 

Han er generelt mye på gulvet: leker med lekene sine, ruller hit og dit, og utforsker ting. Noen ganger kan han ligge og leke med seg selv, andre ganger bør mamma holde seg i nærheten. Jeg ligger også mye på gulvet i sammen med han. Han kryper ikke enda, men når det skjer må jeg nok ha et øye på han hele tiden! 

Han likte det ikke før,da begynnte å han bare å sutre/gråte med
en gang,men nå den siste måneden har han elsket han å være på gulvet!!
Nå kryper han bortover gulvet i full fart,leker med lekene å utforsker ALT
Liker også veldig godt å sitte i gåstolen sinemoticon

Eskil kan ligge LENGE på gulvet å leke :) Ruller rundt og åler seg dit han vil ;) Liker å leke med kattens vann og mat, ja og så gardinene da, fine å tørke nesen i

Lillemor kan ligge lenge på gulvet nå! Er hun fornøyd ellers: altså ikke sulten, trøtt, har bæsjet ol, så kan hun kose seg der lenge! Ruller rundt, prøver på åle seg osv. Men dette har vi kun fått til nå de siste 3-4 ukene, før det var det bare vræling hver gang man prøvde å legge henne enten på magen eller ryggen. Hun hadde visst noen låsninger mellom skulderbladene og i nakken slik at når jeg fikk kranglet meg til en fysioterapeut som hadde peiling på slike saker og fikk behandlet henne blei det med en gang annerledes. Nå har ikke hun ondt mer og klarer masse som hun ikke klarte før og da er det jo gøy å ligge på gulvet og utforske ting. Men så klart, må jo noen gjerne være med henne i perioder og leke og vise ting osv.

Back
Topp