Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg det også nå! Våkner av at det gjør vondt i hoftene/låret og må bytte side. Tror jeg kunne drept snart for å få ligge på magen, og har fått vena cava syndromet nå så da er det kun på sidene eller relativt greit oppreist -_-Sittende i sofaen funker også [emoji23]
Jeg har så vondt i sidene på lårene, så skulle gjort masse for å sove på enten rygg eller mage [emoji23]
Jeg kan ligge på siden med en dyne som støtter opp under magen og mellom beina og en dyne bak meg som støtter hofte og korsrygg.
Men jeg liker faktisk å ligge på rygg enda, er det trygt så lenge det ikke er ubehagelig?
Sånn har jeg det også nå! Våkner av at det gjør vondt i hoftene/låret og må bytte side. Tror jeg kunne drept snart for å få ligge på magen, og har fått vena cava syndromet nå så da er det kun på sidene eller relativt greit oppreist -_-
Ja, svimmel og uvel.. så kan ikke ligge flatt på rygg lenger i går vurderte jeg å dandere til senga så jeg fikk til å ligge på magen, herregud som jeg gler meg til å kunne sove på magen igjenÅåå- er d sånn når du blir svimmel av å ligge på rygg? [emoji33]
Ja, svimmel og uvel.. så kan ikke ligge flatt på rygg lenger i går vurderte jeg å dandere til senga så jeg fikk til å ligge på magen, herregud som jeg gler meg til å kunne sove på magen igjen
Hahaha, kjenner igjen den. Så fort jeg flytter på meg må jeg karre meg ut av senga og gå og tisse.Ligger enten på en av sidene, med dynen mellom beina, eller sitter halveis i sengen. Men jeg sover veldig dårlig uansett.
Ligger jeg for lenge på høyre, så får jeg smerter i hoften og kneet, men jeg sover ikke så godt på venstre side
Og hver gang jeg snur meg om natten, så må jeg tisse!