Ligge på...

Håper <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Andre som ikke klarer ligge rett på magen? ;) er 10+5, har en liten babykul og føler nesten det er ubehagelig å ligge rett på magen..:hilarious: vrir meg litt slik at jeg ligger halvveis i sideleie :happy:

Jeg klarer ikke ligge rett på magen, ikke da jeg skal sovne hvertfall, ligger i en litt rar posisjon, eller på siden :) problemet er at jeg egentlig sover best på magen :o
Er 7+6 dag :)

Ligger på magen,får ikke sove annerledes.. sov på magen nesten ut svskapet sist å håper her får til d denne gangen også:)

Ligger myye på magen, de kveldene jeg er mest oppblåst er det litt ubehagelig, men det er liksom den deiligste stillingen :p

Ingen problem med å ligge på magen :)

Ligger også på magen! Gjorde det helt til babyen begynte å demonstrere i de andre svangerskapene

Bruker sjelden å ligge på magen til vanlig, men etter at jeg ble gravid, så ender jeg alltid opp på magen. Våkner på magen på morgenen også. Så ubehagelig er det tydeligvis ikke :p men veldig merkelig...10+5 her.

Ligger på magen hver natt, gjorde det en stund i første svangerskap og :)

Det slutta jeg med da jeg var gravid med førstemann.. nå klarer jeg kun å sovne på ryggen med hodet vridd lett mot venstre.... #weirdo

Jeg ligger også på magen;) Egentlig litt motstridende da brystene er så ufattelig ømme!

Jeg ligger også på magen;) Egentlig litt motstridende da brystene er så ufattelig ømme!
Hehe ja! Har våknet x-antall ganger av at puppene er helt grusom vonde, også driver jeg å ligger på de...go figure!

Ligger på magen,får ikke sove annerledes.. sov på magen nesten ut svskapet sist å håper her får til d denne gangen også:)
Ditto! :) lå ikke "rett" på men litt på skrå med dere ene foten opp på slutten, digg :)

Trodde ikke man skulle ligge på magen etter 18 uker eller noe? Eller husker jeg feil? Var det ryggen man ikke skulle ligge på?

Ligger halvveis på magen. Får det ikke til å ligge helt på magen heller, er 8+4. Er veldig øm og oppblåst så det blir umulig for meg.

Trodde ikke man skulle ligge på magen etter 18 uker eller noe? Eller husker jeg feil? Var det ryggen man ikke skulle ligge på?
Det er ryggen. Husker ikke helt når det gjelder fra, men er noe med en nerve som trykkes på da.

Jeg har ikke noe problem med å ligge på magen nå, men vet jeg har hatt problemer med det i tidligere svangerskap.

Back
Topp