Ligge på siden

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Lille vesla i magen blir helt crazy når jeg ligger på høyre side . Sparker så hele magen vibrerer hehe, så hun har fått en favoritt plass inni her tydeligvis:)

:)

H
Lille vesla i magen blir helt crazy når jeg ligger på høyre side . Sparker så hele magen vibrerer hehe, så hun har fått en favoritt plass inni her tydeligvis:)

Hehe, jeg sa til kjæresten min seinest i går at jeg føler hun har en personlighet allerede. Når jeg ligger på "feil" side virker det som om hun går helt bananas der inne, dulter borti blæra og sparker overalt. Og når jeg legger meg på den "riktige" sida, er hun rolig som et lam :) skjønner hva du mener med favoritt stilling, mi legger seg som en halvmåne på høyre side rundt navlen. Koselig:) Og når jeg synger sangen for henne, gir hun også alltid fra seg et lite dult <3

Jeg har lest et eller annet sted at babyen får best forsyning når mor ligger på venstre side. Har lagt merke til at jeg har sovet mye på venstre gjennom de siste 24 ukene, begynner først nå at det også går bra på høyre side.

Ja føles mere behagelig og roligere inni magen når jeg ligger på venstre side :)" har også lest et sted akkurat det med at man anbefaler å ligge på vestre side men husker ikke hvor jeg leste det:)

har også lest et sted akkurat det med at man anbefaler å ligge på vestre side men husker ikke hvor jeg leste det:)

Nei, ikke jeg heller :D
Men måtte smile litt for da tenkte jeg at naturen/kroppen vet det best selv! Synes det var rett og slett ubehagelig å ligge på høyre side.

Back
Topp