Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK men man kan visst svime av, men da ligger man i alle fall he heSpurte legen om dette. Er pga når det blir litt tyngde på magen, så presser det på en arterie til hjertet. Mrn man vil kjenne at man blir uvel, så er ikke farlig i det hele tatt om man ikke merker noe.
Ja, og man blir nok litt uvel før man svimer av. husker fra 1.svangerskap så var det veeeeldig ubehagelig på slutten. Kunne nesten ikke ligge i det hele tatt på ryggen. Får skikkelig trykk i mellomgulvet. Ihvertfall jeg fikk det. Men er sikkert individuelt dette også.OK men man kan visst svime av, men da ligger man i alle fall he he
OK men man kan visst svime av, men da ligger man i alle fall he he
Såpass ja. Godt jeg er vant til anfall fra før daDet heter venacava syndrom og lover deg du merker det lenge før du besvimer. Eg våknet omtrent momentant vistveg havna over på rygg forje svangerskap. Fikk rett og slett ikkje puste.
Såpass ja. Godt jeg er vant til anfall fra før da
Jeg er ikke et rygg menneske men funker best akuratt nå i forhold til bekken og rygg.. HåperJa var ikkje noe særlig, men greit at eg ikkje liker å sove på rygg fra før. På slutten sov eg dog mer sittende en liggende grunnet komboen dette og hslsbrann. For i forhold til venacava syndrom hjelper det og å ikkje ligge flatt
Jeg er ikke et rygg menneske men funker best akuratt nå i forhold til bekken og rygg.. Håper
du får det bedre nå da