ligge på ryggen.

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Er det flere som sliter med å ligge på ryggen nå? Føler at jeg får et ubehagelig trykk.

Synes det er litt ubehagelig å ligge helt strak..men sofaliggende med pute i ryggen går helt fint☺️

Jeg har slitt med å ligge på ryggen i flere uker allerede, blir tungpustet og føler et press i brystkassen og opp mot halsen og hodet. Særlig ille er det når jeg får kynnere i tillegg.

Helt vanlig å få ubehag av å ligge helt flatt på ryggen etterhvert fordi barnet trykker på en stor blodåre. Noen besvimer av det også. Jeg kan ligge sånn litt, men ubehag er jo en måte kroppen sier fra på at vi bør la det være :)

Helt vanlig å få ubehag av å ligge helt flatt på ryggen etterhvert fordi barnet trykker på en stor blodåre. Noen besvimer av det også. Jeg kan ligge sånn litt, men ubehag er jo en måte kroppen sier fra på at vi bør la det være :)

Husker liksom ikke at det var så tidlig sist :-)

Jeg må ha det litt høyt under hodet, blir så tett i nesa og får halsbrann ellers. Men ingen andre ubehag :)

Har ikke klart å ligge på ryggen siden uke 8 eller noe. Går kun an å sove på siden. Helt greit uansett da det å sove på ryggen etter så og så lang tid tydeligvis ikke er bra for babyen :)

Har ingen problemer med å ligge på rygg til nå, men regner med det kommer til og forandre seg snart o_O

Får fint til å ligge på rygg. Eneste jeg merker er en voldsom hard puls. Så sikkert mageboer som presser litt på blodåra; )

Går foreløpig fint å ligge på ryggen, men ligger jeg på hardt underlag så får jeg vondt på ene siden av rumpa når jeg skal reise meg pga isjiasnerven kommer i klem :facepalm:
Sover for det meste på magen. Er uke 22+6

Back
Topp